طرح “خانه به خانه” برای تزریق واکسن در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شود

سید علی احمدزاده روز شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ در نشست ستاد کرونا استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: سرجمع وضع استان ما نسبت به هفته های قبل بهتر است در برخی شهرها تغییرات رنگ بندی ایجاد شده باشت از وضعیت آبی به زرد تبدیل شده هرچند در ۸۵ روز گذشته فوتی کرونایی در این شهرستان نداشته‌ایم اما از اهالی آن منطقه درخواست دارم که نسبت به کرونا جدی باشند.

وی اظهارکرد: در هفته گذشته تنها سه نفر فوتی در استان داشتیم هر چند یک نفر آن هم زیاد است و باید همه رعایت کنند و خبر خوب اینکه در ۲۴ ساعت گذشته فوتی کرونایی نداشتیم کشور نیز همین وضعیت را دارد بعضی استانها در وضعیت پایدار هستند و خیلی از استان ها مثل ما سیل نزولی گرفته‌اند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در آماری که گرفتیم در استان‌های پرخطر اسم استان ما نیامده و به منزله این است که باید جدی تر باشیم و ساده انگاری نکنیم تا اوضاع پایدار بماند.

احمدزاده تصریح کرد: واکسیناسیون در استان ما نسبت به سایر استان‌ها و استان‌های همجوار پایین‌تر بوده سرجمع واکسیناسیون استان ما پایین است از مردم درخواست داریم که به مراکز مراجعه کرده چرا که همه واکسن‌های مورد دلخواه در استان موجود است.

وی با بیان اینکه واکسن زدن باعث ابتلا نشدن به کرونا نمی‌شود، ادامه داد: اما واکسینه کردن موجب پایین آمدن مرگ و میر کرونایی می شود بنابراین مردم باید اهمیت داده و واکسن را جدی بگیرند اکنون فرصتی خوبی به وجود آمده تا مردم خود را در برابر این ویروس کشنده ایمنی کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ضمن تبریک هفته بسیج به تمامی بسیجیان استان عنوان کرد: یکی از مهمترین نمودهای بسیجی بودن و پای کار بودن در بسیج همین مبارزه به کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی است که طرح شهید سلیمانی را باید جدی گرفت.

احمدزاده در این نشست از سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خواست تا همچون گذشته برای مبارزه با کرونا  پای کار بیایید و طرح شهید سلیمانی را جدی تر بگیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: بویراحمد و کهگیلویه همچنان وضعیت نارنجی دارند و هر لحظه ممکن است وضعیت آنها قرمز شود از مردم دو شهرستان درخواست می کنم رعایت دستورالعمل ها بهداشتی را داشته باشند تا بتوانیم از این شرایط سخت کرونایی بیرون بیاییم.

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، احمدزاده با بیان اینکه رنگ بندی ها تا امروز ۴ وضعیت بوده و در ستاد کرونا یک رنگ دیگر به آن اضافه خواهد شد بیان  کرد: شهرستان هایی که آبی هستند و تلفات کمتری دارند همچنین تا ۸۰ درصد واکسن در آن زده‌اند به وضعیت سبز تبدیل خواهند شد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.