ظرفیت‌های گلستان پاسخگوی نگهداری معتادان متجاهر نیست

حیدر آسیابی در جلسه شورای استانی پیشگیری از وقوع جرم گلستان، اظهار کرد: باید ظرفیت همه دستگاه‌های مرتبط با حوزه برای افزایش مراکز نگهداری معتادان متجاهر به کار گرفته شود.

وی افزود: نگهداری و ساماندهی این افراد از یکسو آسیب‌های اجتماعی و سرقت‌های خرد را کمتر می‌کند و از طرفی نیاز این معتادان به غذا و امکانات بهداشتی و سرپناه را تأمین می‌کند.

رئیس‌کل دادگستری در ادامه بیان کرد: هر چند میزان طلاق در گلستان از میانگین آمارهای کشوری پایین‌تر است اما تلاش می‌کنیم از ظرفیت شورای حل اختلاف برای سازش بیشتر زوجین و جلوگیری از فروپاشی خانواده‌ها استفاده کنیم تا آسیب‌های مربوط به فرزندان طلاق جلوگیری پیشگیری شود.

هاشمیان در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: به علت اهمیت اینچه‌برون از نظر اقتصادی و توسعه استان، بنا شد در جلسه دیگری با حضور استاندار، رئیس‌کل دادگستری و مدیران دستگاه‌های اجرایی مشکلات مربوط به راه‌آهن و این گمرک بررسی و راهکارها و تدابیر برای حل آن اندیشیده شود.

دادستان مرکز استان هم در جلسه امروز با تاکید بر افزایش ظرفیت مراکز نگهداری معتادان، گفت: تا زمانی که ظرفیت و تعداد پذیرش معتادان متجاهر در این مراکز بیشتر نشود، اجرای طرح‌های مقطعی اثرگذار نخواهد بود.

محمود اسپانلو خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌هایی که شبانه‌روزی و بی‌وقفه در دوره دادستانی در حوزه قضایی شهرستان گرگان دنبال خواهم کرد، ناامن کردن فضا برای مجرمان به‌ویژه مجرمان حوزه مواد مخدر خواهد بود.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.