کرونا فرصتی برای تجهیز مراکز درمانی و بیمارستان‌های لرستان بود

محمود ثمینی در مراسم تکریم و معارفه روسای دانشگاه علوم پزشکی لرستان که در سالن اجلاس جهاد کشاورزی استان برگزار شد، با تبریک آغاز هفته بسیج اظهار کرد: بسیج در تمام لحظات و در ایام بعد از پیروزی انقلاب همواره راهگشا بوده و در تمام مسائل همچون دفاع مقدس و خوراندن قطره فلج اطفال کمک حال مجموعه بهداشت درمان بوده است.

وی افزود: کماکان مسئله کرونا در تمام جهان و کشور به اتمام نرسیده و ضرورت دارد موازین بهداشتی و زمان و مکان رعایت شود هرچند مرگ و میر از طریق واکسیناسیون کمتر شده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه این مسئولیت‌ها امانت هستند و باید خیلی مراقب اطراف باشیم، تصریح کرد: دقت کنیم از مسیر مسئولیت انجام وظایف انحراف پیدا نکنیم.

وی گفت: برای انجام خدمت منت سر مردم گذاشته نشود و  باید قدردان مردم باشیم و این فرصتی که برای ما مهیا شده به واسطه مردم بوده بنابراین باید قدردان این ملت ولایی باشیم.

ثمینی عنوان کرد: برای توسعه علوم پزشکی و خدمات پزشکی علیرغم محدودیت‌های فراوانی که با توجه به فشارهای مالی و اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه استکبار باید تلاش شود.

وی با بیان اینکه خیرین سلامت برای تامین تجهیزات به دانشگاه کمک شایانی کردند، گفت: در جهت خدمت و تامین  سلامت مردم نیروهای نظامی، مسلح و بسیجی همیار و همگام با دانشگاه علوم پزشکی بودند و پزشکان و کادر درمان تمام تلاش خود را برای تامین سلامت مردم داشتند.

این معاون استاندار افزود: کرونا فرصتی برای تجهیز مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان بود.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.