راهبردهای شورای عالی تحول و تعالی سازمان ثبت، عملیاتی شود

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما به نقل از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، اولین جلسه شورای عالی تحول و تعالی در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با حضور حسن بابائی معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، کاظمی قائم مقام معاونت راهبردی قوه قضائیه و معاونین و تعدادی از مدیران کل سازمان ثبت اسناد برگزار شد.

در ابتدای جلسه ، بابائی با بیان اینکه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از نهادهای حاکمتی بوده و دارای وظایف و اختیاراتی است که هر از چند گاهی نیازمند بازنگری در فرآیندها، روش‌ها و انتظارات است، تاکید کرد: در دوران تحول و تعالی تعجیل در تشکیل این جلسات به جهت پیشبرد اجرای برنامه عملیاتی فوق، امری مهم و ضروری است.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تصریح کرد: سند تحول قضایی با نگاه استراتژیک تدوین شده و جهت دستیابی و اجرا نیازمند تشکیل جلسات هفتگی، جمع بندی، بررسی نقاط قوت و ضعف، ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات و اعلام نظر استان‌ها در بازه‌های زمانی اعلامی است.

وی تاکید کرد: راهبردهای اعلامی ظرف حداکثر یک ماه آینده به برنامه‌های عملیاتی تبدیل شود و به عنوان نقشه راه فعالیت‌های سازمان در دوران تحول و تعالی ملاک عمل قرار گیرد.

بابائی تصریح کرد: در بحث رفاهی و رضایت کارکنان، اقدامات خوبی با تخصیص اعتبار لازم به زودی انجام می‌شود.

در این جلسه هر یک از اعضای حاضر دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود را در خصوص سند توسعه سازمان ثبت اسناد و املاک بیان کردند.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.