‍ بررسی مشکلات منطقه ۱۵ تهران با حضور دو تن از نمایندگان مجلس

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران و روح الله ایزدخواه عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با حضور بین دبیران شورایاری محله های منطقه ۱۵ تهران در محله والفجر حاضر شدند و در جلسه ای با حضور شهردار منطقه و سرپرست ستاد شورایاری شهر تهران به بررسی مشکلات و مطالبات مردم این منطقه پرداختند.

در این جلسه شهردار منطقه ۱۵ به آسیب های اجتماعی ناشی از معتادان متجاهر در این منطقه اشاره داشت. به گفته وی برخی از معضلات و آسیب های اجتماعی نظیر حضور معتادان متجاهر در سطح محلات نیاز به همراهی ارگانها و نهادهای بالادستی دارد و خواستار پیگیری و طرح این موضوع از سوی نمایندگان مجلس شد تا با سرعت بیشتری صورت پذیرد.

تدوین قوانینی که بتواند خدمات بهتر و بیشتری را به شهروندان ارائه دهد و تدوین لوایح و قوانینی که فاصله بین مناطق برخوردار و کم برخوردار را کاهش دهد از دیگر مطالباتی بود که در این نشست از نمایندگان تهران درخواست شد.

در ادامه حاضران در این جلسه در مزار شهدای گمنام والفجر حضور یافتند. همچنین اقبال شاکری بازدیدی از تفرجگاه گل سرخ مسعودیه، اتوبان شوشتری و املاک مشکل دار مسعودیه به عمل آورد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.