رمز و عامل پایداری انقلاب اسلامی ایران نیروی بسیج است

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما سرهنگ علی مختاری روز چهارشنبه ۳ آذر در تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان نهاوند که در محل مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد، اظهارکرد: بسیج بزرگ‌ترین یادگار امام راحل است و زمانی که حضرت امام فرمان تأسیس بسیج را داد بسیج هیچ الگو و نظیری در دنیا نداشت و بسیج متکی بر اندیشه‌های اسلام و انقلاب ما بود.

وی تصریح کرد: بعد از تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان ما آمریکائیان شروع به تهدید انقلاب ما کردند که در همین راستا حضرت امام در تاریخ پنج آذر ۱۳۵۸ دستور تشکیل سازمان بسیج مستضعفین را صادر کردند.

مختاری افزود: طی ۴۲ سالی که از عمر تشکیل بسیج سپری می‌شود نیروی بسیج در تمام صحنه‌های انقلاب حضوری فعال داشته و در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، امنیتی، اشتغال و غیره خوش درخشیده است.

وی تاکید کرد: همچنین طی چند سالی که ویروس منحوس کرونا وارد کشور ما شده نیروی بسیج در کنار سایر ارگان‌ها برای مبارزه با این بیماری خطرناک با تمام توان مبارزه کرده و در این راه اگر نیروی بسیج نبود با این تحریم‌های ظالمانه خصوصا در زمینه دارو معلوم نبود چه سرنوشتی در انتظار کشور ما بود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ادامه داد: رمز و عامل پایداری و پیروزی انقلاب اسلامی ما نیروی بسیج است و با اقتدار نیروی بسیج تمام موانع را پشت سر گذاشته‌ایم.

مختاری یادآوری کرد: در حال حاضر که ما وارد گام دوم انقلاب شده‌ایم و رهبر معظم انقلاب ریل‌گذاری چهل ساله دوم انقلاب را مشخص کرده‌اند نقش بسیج در این برنامه‌ریزی کلیدی و اساسی است.

وی بیان داشت: در گام دوم انقلاب تربیت هشت میلیون جوان مومن و انقلابی در دستور کار سازمان بسیج قرار گرفته که این جوانان در آینده بتوانند سکانداری نظام را بر عهده بگیرند.

امام جمعه نهاوند نیز در ادامه این مراسم گفت: بسیج در طول این سال‌ها برکات زیادی داشته و همیشه خار چشم دشمنان بوده است.

حجت‌الاسلام عباس‌علی مغیثی اضافه کرد: بسیج مجموعه‌ای از جوانان مومن و انقلابی است که هرکجا نیاز باشد حضور دارند و موفق می‌شوند.

وی در خاتمه عنوان کرد: بسیجیان دارای ویژگی‌های زیادی هستند و با داشتن بصیرت و دشمن شناسی در عرصه‌های مهم، اثرگذار بوده و خواهند بود.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.