مردم را به واکسن زدن ترغیب و تشویق کنیم

مسعود امامی یگانه در جلسه ستاد کرونای شهرستان اردبیل اظهار کرد: ما روند کاهشی را در ابتلا و بستری بیماران کرونایی در شهرستان اردبیل شاهد هستیم و امیدواریم همین روند در آذرماه به شکل کامل به شرایط آبی کرونایی شهرستان اردبیل منجر شود.

وی تصریح کرد: 90 درصد مردم شهرستان اردبیل دز اول و 70 درصد دز دوم واکسن را تزریق کردند و کار واکسیناسیون همچنان با سرعت ادامه دارد.

فرماندار اردبیل شناسایی و تماس تلفنی با تک تک افراد واکسن نزده را یادآور شد و گفت: همکاران ما در مرکز بهداشت با این افراد تماس گرفته و آنها را ترغیب و تشویق به واکسیناسیون می‌کنند.

امامی یگانه افزود: هر چند این افراد تحت تأثیر فضای مجازی و تبلیغات نادرست قرار گرفتند اما سعی بر این است تا با در نظر گرفتن راهکارهای مناسب و تشویقی به امر واکسیناسیون اقدام کنند تا ایمنی بیشتری را در مرکز استان شاهد باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: همچنان در کنار واکسیناسیون انتظار ما رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های مورد تاکید وزارت بهداشت است تا ویروس چموش کرونا بار دیگر سلامت مردم را تهدید نکند.

امامی یگانه به بازگشایی مدارس در شهرستان اردبیل در هر 3 مقطع اشاره کرد و ادامه داد: به صورت نوبت‌بندی دانش‌آموزان در مدارس حضور پیدا می‌کنند تا تحصیل حضوری را انجام داده و رفع ایراد و اشکال درسی به انجام برسد.

وی با قدردانی از همراهی خوب معلمان و دانش‌آموزان در طرح واکسیناسیون اضافه کرد: بیش از 85 درصد جمعیت هدف در بین دانش‌آموزان و معلمان موفق به تزریق واکسن شدند و همین فرآیند با سرعت و دقت در حال انجام است.

امامی یگانه بیان کرد: تلاش ما بر این است تا با کاهش انتقال ویروس به ارتقا سلامت افراد کمک کنیم که قطعا همکاری صنوف و صاحبان مشاغل مختلف در رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این زمینه مؤثر خواهد بود.

فرماندار اردبیل به حضور همکاران بهداشتی به عنوان واکسیناسیون سیار در محلات و مناطق محروم اشاره کرد و گفت: سعی بر این است تا در روستاها و مناطق محروم واکسیناسیون به صورت حضوری در منازل به انجام برسد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.