نشست بررسی طرح نیازسنجی دادگستری‌ها برگزار شد

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما به نقل از معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، طرح کاربینی، کارسنجی و نیازسنجی جهت توزیع عادلانه نیروی انسانی در حوزه‌های قضایی سراسر کشور است که به بصورت کاری مشترک بر اساس نیاز دو معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی و راهبردی قوه قضاییه تهیه و تنظیم شد.

در این نشست بازبینی طرح کاربینی، کارسنجی و نیازسنجی دادگستری های سراسر کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد تا طرح مذکور مورد بازبینی مجدد قرار گیرد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه با اشاره به اهمیت بهره برداری مناسب و حداکثری از این طرح بر ترکیب فرهنگ کار با برنامه‌ریزی به منظور اختصاص میزان نیروها در نقاط مورد نیاز تاکید کرد و بیان داشت: در بررسی این طرح باید از محصول کار اطمینان حاصل کرد تا نقشه راه با چشم انداز مطلوبی تبیین شود.

محمدباقر الفت ضمن تشکر از توجه و همکاری همکاران حاضر در نشست افزود: اثر بخشی، افزایش رضایتمندی جامعه، رسیدگی به پرونده ها در اسرع وقت و افزایش کیفیت کار از جمله نتایجی است که باید پیش بینی و حاصل شود تا اجرای طرح را تضمین کند و نقطه اتکا تصمیمات بر اساس کارسنجی مذکور اتخاذ شود.

پایان خبر / تاریخ ما 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.