برخورد قاطع با ترک فعل ها در حوزه تغییر کاربری اراضی ملی لنگرود

سید هاشم میرحسینی در گفت وگو با خبرگزاری تاریخ ما، با اشاره به اهتمام دستگاه قضا در برخورد با ترک فعل ها در حوزه حفاظت از اراضی ملی، اظهار کرد: برای روسای ادارات متولی به اتمام سهل انگاری و ترک فعل منتهی به تصرف اراضی ملی و ساخت و سازهای غیر مجاز و تغییر کاربری اراضی باغی و زراعی در شهرستان لنگرود پرونده قضایی تشکیل می شود.

وی افزود: با توجه به اخطارها، دستورات و پیگیری های به عمل آمده در حوزه حقوق عامه در شهرستان لنگرود، همچنان گزارش هایی مبنی بر تغییر کاربری، ساخت و ساز غیر مجاز در محدوده شهری و تصرفات غیر قانونی در اراضی ملی گزارش می شود.

دادستان عمومی و انقلاب لنگرود، دلیل اصلی این تخلفات را عدم نظارت و پیگیری نهادهای مسئول قانونی دانست و عنوان کرد: با جدیت و قاطعیت روسای ارگان های قاصر به دلیل قصور در ایفای وظیفه قانونی و ترک فعل منتهی به تضییع اموال دولتی و عمومی و جلوگیری از اجرای دقیق قوانین و مقررات مملکتی به دادسرای مرکز استان معرفی خواهند شد.

میرحسینی اضافه کرد: مواردی که به صورت عامدانه یا هماهنگی و یا اطلاع مرجع ذیربط صورت پذیرفته باشد، با اشد مجازات مورد تعقیب قرار خواهد گرفت.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.