دو سال دوندگی برای استخدام/کشتی ورزش قشر ضعیف جامعه است

پیمان یاراحمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری تاریخ ما پیرامون پروسه استخدام در اداره ورزش و جوانان بروجرد، اظهار کرد: متاسفانه روند استخدامم بسیار طولانی شده و به‌عنوان یک ورزشکار نه به دنبال مظلوم‌نمایی هستم و نه انتظارات نامعقولی دارم.

وی ادامه داد: صرفاً با توجه به مدرک تحصیلی و سال‌ها حضور در اردو تیم‌های ملی به دنبال این مسله هستم که بتوانم برای ورزش شهر و استانم در دوران پساقهرمانی مفید باشم.

یاراحمدی تصریح کرد: برای استخدام در اداره ورزش و جوانان بروجرد دو سال دوندگی کرده‌ام اما فعلاً بی‌نتیجه بوده است.

دارنده نشان طلای بزرگسالان آسیا و پنج مدال جهانی در رده‌های سنی مختلف با اشاره به برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت کشتی لرستان‌، تصریح کرد: فعلاً نمی‌توان از هیئت جدید انتظار معجزه داشت و باید کمی صبور بود. در سنوات گذشته روسای هیئت کشتی استان در ماه‌های ابتدایی بسیار پیگیر مسائل بودند اما با گذشت زمان بجای جدیت در امور محوله شاهد کم‌رنگ شدن فعالیت‌ها می‌شدیم و همین مسأله یکی از دلایل اصلی نتیجه نگرفتن کشتی لرستان است.

وی تأکید کرد: متاسفانه لرستان از نظر شرایط اقتصادی در میان استان‌های کمتر توسعه‌یافته کشور است و کشتی نیز ورزش قشر ضعیف جامعه به‌حساب می‌آید و باید قبول داشت که کشتی لرستان کشتی مازندران نیست، چرا که بسیاری از مسائل مختلف دست به دست هم‌ می‌دهد تا یک ورزشکار بتواند بدون دغدغه در مسیر قهرمانی گام بردارد.

یاراحمدی گفت: انتظار بنده و سایر قهرمانان از هیئت کشتی استان حمایت است و این حمایت تنها به مسائل مالی ختم نمی‌شود.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.