لطفی: بهترین مراسم 22 بهمن امروز برگزار شد

نصرت الله لطفی در گفت و گو با خبرگزاری تاریخ ما، در ارتباط با مراسم بزرگداشت روز 22 بهمن اظهار کرد: مراسم امروز بزرگداشت یوم الله 22 بهمن ، به نوعی تماشایی ترین مراسمی بود که تا کنون داشته ایم.

وی ادامه داد: شرایط کرونایی محدودیت هایی را برای مردم ایجاد کرده بود و امکان حضور کمتر مردم فراهم شده بود؛ اما شور، شعف و شادمانی مردم دیدنی بود و همه مردم با رعایت پروتکل ها به شادمانی پرداختند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تا کید کرد: به معنای واقعی بهترین مراسم 22 بهمن برگزار شد. برای اولین بار این شیوه اجرایی می شد و در جلسات پیش از برگزاری امروز خیلی از مسئولین نگران بودند.

وی افزود: در رسانه ها آمده بود این مراسم نمادین است اما برداشت ما از نمادین این مراسمی نبود که مردم برگزار کردند. مردم نشان دادن پیوند ناگسستنی خود با امام و انقلاب همیشگی است. مردم در هشت سال دفاع مقدس، دردوران بمباران و یخبندان وچه امسال که کرونا بود در صحنه انقلاب حاضر شدند.

لطفی در پایان گفت: با توفیق الهی در کل کشور بدون هیچ حاشیه ای مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب برگزار شد. عده ای نگران ترافیک و حادثه بودند که هیچ گونه حادثه و حاشیه ای نبود.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.