توزیع تبلیغات نامزدها در اطراف شعبه‌های اخذ رأی همدان

محمدعلی محمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری تاریخ ما، بیان کرد: تاکنون آمار مشارکت انتخابات ۱۴۰۰ را در شهرستان همدان نداریم و تنها می‌توان به استقبال خوب مردم اشاره کرد که همچنان در بیشتر شعبه‌ها مشاهده می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که امروز وجود داشت این بود که بعضی از افراد کارت‌های اخذ رأی الکترونیکی را داخل صندوق ریاست جمهوری انداختند همچنین تعرفه استفاده شده ریاست جمهوری تا ساعت ۴ بعدازظهر بود که سوخته است و اگر تعرفه جدیدی اخذ شود اعلام خواهیم کرد.

محمدی درباره رأی‌گیری الکترونیکی مطرح کرد: سیستم‌های الکترونیکی تنها وقفه‌ای در ابتدای رأی‌گیری ایجاد کردند و پس از آن روند اخذ رأی به صورت روتین انجام شد و مشکل و قطعی وجود نداشت، علاوه بر این فرآیند از احراز هویت تارأی الکترونیک به نحو احسن در حال برگزاری است. 

فرماندار همدان در رابطه با مشارکت در مناطق روستایی هم گفت: مشارکت در این مناطق نسبت به مناطق شهری بسیار خوب بوده است و در بسیاری از روستاها در بحث شوراها اکثر جمعیت واجد شوراهای روستایی در انتخابات شرکت کردند.

وی درباره شعب سیار نیز اظهار کرد: ۱۲ شعبه سیار در مناطق چهارگانه شهرداری پیش‌بینی شده بود و ‌بعضی از مناطق فاقد مکان جانمایی شعبه اخذ رأی مانند مجتمع مسکونی کوی فردوس، بیمارستان‌ها و مکان‌های پرتجمع در اولویت بود.

محمدی گفت: متقاضیان شعبه سیار بیش از حدی بود که بتوانیم همه موارد را پوشش دهیم و ‌بتوانیم برای همه صندوق سیار تعریف کنیم اما تا جایی که امکان داشت به مناطق اعزام شد و برخی صندوق‌های روباز هم در بعضی مناطق تعبیه شد.  

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.