از ریپورت در اوردن شماره مجازی چگونه است؟

معنی رپورت یا مسدودسازی اکانت در تلگرام و نحوه عملکرد آن

مسدودسازی در تلگرام به معنای قطع ارتباط با فردی است که شما را مسدود کرده است، بنابراین شما نمی‌توانید پیامی به کسی که به دنبالش می‌گردید ارسال کنید. در واقع، اگر شما کسی را مسدود کنید، این شخص دیگر نمی‌تواند به شما پیام دهد. در زیر تعدادی از ویژگی‌های مهم مسدودسازی در تلگرام آمده است:

  • جدا شدن از دیگران

گاهی اوقات اتفاق می‌افتد که نخواهید کسی خاصی به شما پیام ارسال کند، بنابراین او را در تلگرام مسدود می‌کنید.

  • رهایی از تبلیغات بی‌ربط

با افزایش گروه‌ها و کانال‌های تبلیغاتی، برخی از افراد از شماره‌ها استفاده کرده و پیام‌های جمعی ارسال می‌کنند و این ممکن است برای ما دشوار باشد، بنابراین مسدود کردن شماره گزینه‌ای مناسب‌تر است.

اکثر دلایلی که شماره مجازی ریپورت می‌شود ، موقعیت مکانی کاربر یا استفاده از بخش هایی خاص از برنامه ها است.

آیا می‌توانم بفهمم که چه کسی در تلگرام گزارش من را داده است؟

خیر، شما نمی‌توانید بفهمید که کدام کاربر شما را در تلگرام ریپورت یا گزارش داده است، مگر اینکه حساب شما محدود شده باشد. به عنوان مثال، شما نمی‌توانید پیامی به افرادی که در فهرست مخاطبان شما نیستند ارسال کنید. اگر باور دارید که محدودیت‌ها به اشتباه به حساب شما اعمال شده است، می‌توانید با ربات پشتیبانی تلگرام تماس بگیرید.

با این حال، می‌توانید بفهمید که کدام کاربر شما را مسدود کرده است، اگر ویژگی‌های زیر را در پروفایل تلگرام فردی مشاهده کنید:

  • عکس پروفایل فرد دیگر دیگر قابل مشاهده نیست.

وضعیت آنلاین شخص به “آخرین بار دیده شده یک زمان طولانی پیش” تغییر کرده است.

  • هر تعداد پیامی که به شخص می‌فرستید، پاسخی دریافت نمی‌کنید.

توجه داشته باشید که اگر همه سه ویژگی فوق برقرار باشند، به معنای مسدودسازی شما است.

مدت زمان ریپورتی تلگرام چقدر است؟

مدت زمان محدودیت تلگرام ممکن است بسته به دلایل و شدت تخلف متغیر باشد. تعداد دقیقی برای مدت زمان محدودیت تلگرام وجود ندارد، اما معمولاً چند روز تا چند هفته زمان می‌برد تا محدودیت شما برداشته شود. به طور معمول، شما یک پیام از تلگرام دریافت خواهید کرد که مدت زمان محدودیتتان را مشخص می‌کند.

چگونه می‌توان محدودیت‌های تلگرام را برداشت؟

اگر تلگرام خود به شما محدودیت اعمال کرده باشد، بهترین راه حل این است که با ربات پشتیبانی تلگرام تماس بگیرید. شما چیز زیادی نمی‌توانید انجام دهید و باید منتظر شوید تا تاریخ محدودیت شما به پایان برسد.

بدون شک باید بدانید که علاوه بر رپورت، حالت دیگری به نام «ریپ چت» وجود دارد! ریپ چت مشابه رپورت عمل می‌کند، با این تفاوت که حتی نمی‌توانید در داخل گروه‌ها پیام ارسال کنید.

دلایل رپورت شدن در تلگرام

علت اصلی رپورت شدن در تلگرام، ارسال پیام به افرادی است که شماره ما را ذخیره نکرده‌اند و به دلیل عدم اعتمادشان، شما را به عنوان اسپم گزارش می‌کنند. البته این تنها دلیل رپورت شدن در تلگرام نیست. طبق توضیحات خود تلگرام، دلایل غیررسمی دیگری نیز گزارش شده‌اند که به شرح زیر است:

• استفاده مداوم از حالت “آخرین بار دیده شده” به تازگی.

• نسخه‌های غیررسمی از تلگرام

• عضویت در کانال‌ها و گروه‌های نامناسب (اگر گروه یا کانال گزارش شود و شما هم عضو باشید)

• ارسال بیش از ۱۰۰ پیام در روز (توجه داشته باشید که گفتگو با افراد در اینجا محاسبه نمی‌شود)

• استفاده از استیکرهای غیرقانونی که در تلگرام ذخیره نشده‌اند (زیرا استیکرها کنترل می‌شوند و احتمالاً گزارش می‌شوند)

• ارسال پست‌هایی که حاوی لینک‌های غیرمجاز هستند

• پیگیری پروفایل‌ها و پروفایل‌های شخصی افرادی که گروه‌های مشترکی با شما دارند

• گروه‌های تبلیغاتی که شما را افزوده و سپس حذف می‌کنند (زیرا حذف از گروه‌ها و کانال‌ها مشابه رپورت کردن است)

به عنوان مثال هنگامی که از شماره مجازی تلگرام یا واتساپ استفاده می‌کنید ، باید حتما به vpn یا آیپی همان کشوری متصل شوید که شماره آن را تهیه کردید. اگر شماره مجازی آمریکا را انتخاب کرده اید ، حتما به ip آمریکا متصل شوید.

همچنین از نسخه اصلی تلگرام و واتس آپ که از اپل استور یا گوگل پلی دانلود کرده اید ، استفاده کنید . نسخه های غیر رسمی تلگرام مانند موبوگرام و تلگراف و طلاگرام و غیره ،یا نسخه های غیر رسمی واتساپ مانند واتساپ جیبی ، اوجی سریعا حساب شما ریپورت یا مسدود می‌شود !

چگونه می‌توان از رپورت در تلگرام خارج شد؟

اکثراً هنگام رپورت شدن، تلگرام مجازاتی را اعمال خواهد کرد. این مجازات ممکن است یکی از موارد زیر باشد:

اگر بار اول یا دوم باشد، تلگرام حساب شما را برای چند روز محدود می‌کند.

با این حال، اگر چندین بار رپورت شوید، تلگرام ممکن است حساب شما را به طور دائمی غیرفعال کند (شامل شماره تلفن شما).

ابتدا در تلگرام زبان تلگرام خود را فارسی کرده و سپس گزینه ذره بین را انتخاب کرده و آیدی @spambot را جستجو کنید.

ربات را استارت کرده تا بلافاصله پیام ریپورتی یا عدم ریپورتی را مشاهده کنید.

Good news, no limits are currently applied to your account. You’re free as a bird!

خبر خوب، در حال حاضر هیچ محدودیتی برای حساب شما اعمال نمی شود. تو مثل یک پرنده آزاد هستی!

اگر با پیام بالا مواجه شدید ، اکانت شما ریپورت نیست

در مواردی که باور دارید به اشتباه رپورت شده‌اید، می‌توانید این موضوع را به مدیران تلگرام اطلاع دهید. برای انجام این کار، می‌توانید از طریق ربات @SpamBot تماس بگیرید و اگر تایید شود، رپورت شما به طور فوری برطرف خواهد شد. مراحل ارسال درخواست از طریق این ربات به شرح زیر است:

در قسمت جستجو، به دنبال @SpamBot بگردید و روی آن کلیک کنید تا باز شود.

دکمه شروع را انتخاب کنید.

در ابتدای فرآیند رپورت کردن، باید “این یک اشتباه است” را انتخاب کنید.

بله را کلیک کنید.

شما باید “خیر، هیچ‌وقت هیچ کدام از این کارها را انجام نمی‌دهم” را انتخاب کنید.

سپس باید متنی که برای شما آماده کرده‌ایم را در فیلد پیام کپی کنید.

“با سلام

حساب تلگرام من به صورت ناگهانی اسپم شده است و من نمی‌توانم به هیچ مخاطبی که شماره‌ی تلفنشان را ندارم پیام ارسال کنم. لطفاً به من کمک کنید و مشکل را برطرف کرده و شماره‌ام را از لیست سیاه خارج کنید.

با تشکر”

بلافاصله پس از ارسال درخواست ، یک پیام دریافت خواهید کرد که تاریخ بررسی را نشان می‌دهد و اگر مدیران تأیید کنند، رپورت شما برطرف خواهد شد.

رفع ریپورتی واتس آپ

اگر شماره شما ریپورت یا مسدود شده باشد ، هنگام ورود به برنامه با این خطا مواجه میشوید : “This account is not allowed to use WhatsApp” که یعنی این شماره یا حساب مجاز به استفاده از واتساپ نیست !

برای رفع ریپورتی شماره واتساپ به لینک https://www.whatsapp.com/contact/?subject=messenger مراجعه کنید.

سپس پیش شماره و شماره خود را وارد کنید و درخواست رفع ریپورتی را در گوگل ترنسلیت ترجمه کرده و به لینک بالا ارسال کنید. (نیاز به متن و نامه‌ی رسمی نیست!)

سپس برای شما کد ۶ رقمی ارسال شده و کد را در فرم وارد کنید و منتظر رفع ریپورتی بمانید. توجه کنید که اگر به دلایلی که در ادامه توضیح میدهیم ریپورت شده باشید و مجددا این موارد را تکرار کنید ، مدت زمان مسدودی افزایش یافته و تا ماه ها ممکن است اکانت شما فعال نشود.

چرا حساب واتساپ ریپورت میشود؟

حساب واتساپ شما ممکن است به دلایل مختلفی مسدود یا ریپورت شود. در زیر، دلایل اصلی ممکن برای این اتفاقات آورده شده‌اند:

نقض قوانین و مقررات واتساپ: استفاده از واتساپ باید با قوانین و مقررات این سرویس هماهنگ باشد. اگر شما پیام‌های نامناسب، تبلیغات ناخواسته، تهدیدها یا محتوایی که با قوانین واتساپ تطابق ندارد ارسال کنید، حساب شما ممکن است مسدود شود.

اسپم و پیام‌های نامناسب: ارسال پیام‌های اسپم (پیام‌های تبلیغاتی نامناسب و مزاحم) به افراد بدون موافقت آن‌ها می‌تواند به مسدود شدن حساب شما منجر شود.

مصرف نامناسب پهنای باند: استفاده نامناسب از پهنای باند شبکه می‌تواند به مشکلاتی برای حساب شما منجر شود. مثلاً استفاده از نرم‌افزارهای شخص ثالث برای ارسال پیام‌های اسپم با سرعت بالا.

اشتباه یا تکراری بودن اکانت: اگر شما به اشتباه چند حساب واتساپ با یک شماره تلفن ثبت کنید یا اکانت‌های تکراری داشته باشید، ممکن است حساب‌های اضافی مسدود شوند.

درخواست‌های مکرر به کد تایید دو مرحله‌ای: تعداد زیادی از درخواست‌های ارسالی به کد تایید دو مرحله‌ای می‌توانند حساب شما را به مسدودیت بیانجامند.

شکایات از شما: اگر کاربران دیگر از شما شکایت کنند و واتساپ بررسی کند که حساب شما در مواردی نظیر تهدید، تجاوز یا تخلف‌های دیگر دخیل است، حساب شما ممکن است مسدود شود.

نقض حریم خصوصی: نقض حریم خصوصی افراد دیگر از طریق واتساپ، مثلاً انتشار تصاویر یا اطلاعات شخصی بدون مجوز، ممکن است منجر به اعمال تدابیر امنیتی شود.

برای جلوگیری از مسدود شدن حساب واتساپ، بهتر است همواره قوانین و مقررات این پلتفرم را رعایت کرده و از ارسال پیام‌های نامناسب و تبلیغاتی پرهیز کنید. همچنین، از برنامه‌ها و ابزارهای معتبر و رسمی واتساپ برای استفاده از خدمات آن استفاده کنید تا از مشکلات امنیتی جلوگیری کنید.

بهترین از سراسر وب

[toppbn]
ارسال یک پاسخ