قرص برای زگیل دهانی چی مصرف کنیم؟

زگیل دهانی یکی از بیماری‌های رایج جنسی است که در سال‌های اخیر افراد بسیاری را به آن مبتلا شده‌اند. برای درمان زگیل دهانی معمولا از روش‌های مختلفی استفاده می‌شود که یکی از رایج‌ترین این روش‌ها استفاده از قرص و دارو است. در شرایطی که زگیل دهانی پیشرفته‌تر می‌شود، حتماً باید از عمل جراحی برای درمان استفاده کرد.

در این مقاله قصد داریم قرص برای درمان زگیل دهانی را به شما معرفی کرده و برخی از درمان‌های خانگی برای سوزش زبان را در اختیار شما قرار دهیم. توصیه می‌کنیم بدون مشورت با پزشک از قرص زگیل دهانی استفاده نکنید و تنها این مقاله را یک مطلب آموزشی در نظر بگیرید.

درمان خانگی سوزش زبان

با استفاده از درمان‌های مختلفی، در منزل می‌توان سوزش زبان را از بین برد. استفاده از عصاره چای سیاه به عنوان ارزان قیمت‌ترین روش درمان خانگی سوزش زبان شناخته می‌شود‌. عصاره چای سیاه اگر برای مدت زمان یک ربع تا نیم ساعت داخل دهان باقی بماند، اثرات مخصوص به خود را دارد و خیلی زود می‌تواند خارش و سوزش دهان را از بین ببرد.

برخی دیگر از روش‌های درمان خانگی سوزش زبان عبارتند از گذاشتن یخ روی زبان، استفاده از زنجبیل، تحریک بزاق با استفاده از فلفل کایین، استفاده از ژل آلوورا، استفاده از عسل طبیعی و … البته لازم به ذکر است که هر یک از روش‌های بالا ممکن است برای برخی کارآمد باشند و برای برخی دیگر کارآیی نداشته باشند. با توجه به این مورد باید بهترین و سازگارترین روش متناسب با بدن خود را انتخاب کنید.

بهترین قرص برای زگیل دهانی

در بیشتر موارد ابتلا به زگیل دهانی، پمادهای موضعی و همچنین در موارد پیشرفته‌تر، انجماد زگیل و لیزر درمانی به بیماران توصیه می‌شود اما استفاده از قرص برای زگیل دهانی نیز می‌تواند به عنوان راهی موثر برای از بین بردن این عارضه دهانی شناخته شود. برخی از قرص‌ها، زگیل دهانی را به صورت کامل ریشه کن کرده و برخی دیگر مقدار این بیماری را تا حدود زیادی کاهش داده و کنترل می‌کند.

یکی از قرص‌های موثر برای از بین بردن زگیل دهانی، قرص آسیکلوویر است. این قرص را می‌توان یک ضد ویروس دانست که مانع از ایجاد و رشد زگیل دهانی می‌شود. آسیکلوویر معمولا زگیل دهانی را درمان نمی‌کند و تنها برای کنترل کردن رشد آن موثر است.

از آنجایی که افراد در برخی از موارد، به دلیل ضعیف بودن سیستم بدنی به  زگیل دهانی مبتلا می‌شوند، قرص آسیکلوویر با بالا بردن سیستم ایمنی بدن می‌تواند به توقف رشد این بیماری کمک بسیاری کند. در مورد استفاده از این قرص یکی از مهمترین نکاتی که باید مورد توجه قرار گیرد این است که آسیکلوویر حتماً باید مطابق با دوز تجویز شده توسط پزشک مصرف شود.

قرص دیگری که معمولاً برای درمان زگیل تناسلی به افراد توصیه می‌شود، قرص AHCC است. این قرص به دلیل دارا بودن خاصیت تقویت کنندگی سیستم ایمنی بدن، برای کمک به درمان انواع بیماری‌های عفونی از جمله زگیل دهانی موثر است. قرص AHCC معمولاً در دوره‌های شش ماهه برای مبتلایان به زگیل دهانی تجویز می‌شود و در صورت مقاومت بیماری نسبت به دارو، دوز و دوره مصرف آن افزایش داده می‌شود. از آنجایی که امکان تداخل دارویی این قرص با سایر داروها بسیار زیاد است، حتماً باید از این قرص زیر نظر پزشک استفاده شود.

دکتر عاطفه توانگر ؛ بهترین دکتر برای درمان لیکن پلان

مراجعه به پزشک ماهر و کارآمد همیشه می‌تواند مسیر و روند درمان را برای شما آسان‌تر کند‌. دکتر عاطفه توانگر اصفهان به عنوان بهترین دکتر برای درمان لیکن پلان، همواره برای بیماران خود بهترین داروهای ممکن را تجویز و توصیه می‌کند. این پزشک ماهر دقیقاً دوز دارو را مطابق با نیاز بیماران خود تعیین می‌کند، از این رو بیمار با کمترین عوارض ممکن به بهترین و کارآمدترین نتیجه می‌رسد.

دکتر عاطفه توانگر در ابتدا سعی می‌کند با استفاده از روش‌های ساده مانند تشخیص قرص و دارو برای بیماران خود، بیماری‌ها را بهبود دهد. در نهایت اگر زگیل دهانی در مراحل پیشرفته‌تری قرار داشته باشد، با استفاده از روش‌های تهاجمی مانند لیزر و پرتودرمانی، زگیل دهانی و لیکن پلان را درمان می‌کند. برای مراجعه به دکتر عاطفه توانگر اصفهان می‌توانید از روش‌های اینترنتی و سایت اقدام به نوبت گیری کنید و یا با مطب دکتر توانگر تماس گرفته و نوبت خود را تعیین کنید.

بهترین از سراسر وب

[toppbn]
ارسال یک پاسخ