آشنایی شهربازی واندرلا،بنگلور

این شهربازی در فاصله تقریبی ۱,۰۰۰ کیلومتری شهر بمبئی قرار دارد.واندرلا دارای باغ‌های زیبا و ۶۱ جاذبه منحصر به فرد است که مجموعه‌ای عالی و فراموش‌نشدنی را ایجاد می‌کند.

بنگلور شهری بزرگ و مهم در هند است که با جمعیتی بیش از شش میلیون و دویست هزار نفر، هفدهمین شهر پرجمعیت دنیا محسوب می‌شود. این شهر در جنوب هند واقع شده و مرکز ایالت کارناتاکا است. بنگلور به دلیل باغ‌های زیبا و سرسبزش، لقب «شهر باغ‌ها» دارد. شهر بنگلور از لحاظ اقتصادی نیز یکی از مراکز عمده صنعتی هند است و صنایع مختلفی چون هواپیماسازی، ماشین‌سازی، مخابرات، الکتریکی، لوازم چاپ، چرم‌سازی، شیشه‌سازی، داروسازی، دخانیات، نساجی، چینی‌سازی و بیش از ۱۰۰ شرکت رایانه‌ای در تولید نرم افزار و سخت افزار فعالیت دارد. بنگلور همچنین به عنوان قطب فناوری اطلاعات هند شناخته می‌شود و به «سیلیکون ولی هند» نیز معروف است. این شهر با وجود تکنولوژی و فناوری جدید، مدرن‌ترین شهر هند محسوب می‌شود. بنگلور همچنین دارای مترو و دانشگاه‌های ممتاز است و از لحاظ آموزشی و پژوهشی نیز یکی از مراکز مهم کشور هند است.
شهر بنگلور مکان های دیدنی زیادی دارد که شهربازی واندرلا یکی از آنهاست.

معماری زیبای شهربازی واندرلا

معماری شهربازی واندرلا بنگلور از جاهای دیدنی بنگلور در هند به شمار می رود و با وجود باغ‌های زیبا و ۶۱ جاذبه بی نظیر، مجموعه‌ای عالی و فراموش نشدنی است. این شهربازی با استفاده از تکنولوژی گرمایش خورشیدی برای گرم کردن دمای محیط و آب، در فصل زمستان نیز امکان بازدید را فراهم می‌کند. معماری این شهربازی با ترکیب ترنهای آبی، استخرهای جذاب و سرسره‌های آبی فوق‌العاده، روزی بسیار شگفت‌آنگیز را برای بازدیدکنندگان رقم می‌خورد.

این شهربازی دارای ۵۵ جاذبه تفریحی زمینی و آبی است.

شهربازی واندرلا یکی از بهترین و جذاب‌ترین شهربازی‌های هند است که در شهر بنگلور واقع شده است. این شهربازی در فاصله تقریبی ۱,۰۰۰ کیلومتری شهر بمبئی قرار دارد.واندرلا دارای باغ‌های زیبا و ۶۱ جاذبه منحصر به فرد است که مجموعه‌ای عالی و فراموش‌نشدنی را ایجاد می‌کند. بیش از ۵۰ بازی متنوع در این شهربازی وجود دارد.شهربازی واندرلا به عنوان یکی از جذاب‌ترین شهربازی‌های هند شناخته می‌شود و از جاهای دیدنی محبوب در بنگلور به شمار می‌رود.

بخش های مهم شهربازی واندرلا

شهربازی واندرلا در بنگلور هند یکی از بهترین شهربازی های آسیا است که در سال ۲۰۰۵ افتتاح شده و ۳۳ هکتار وسعت دارد. این شهربازی دارای ۵۵ جاذبه تفریحی زمینی و آبی است و بخش های مهم آن عبارتند از:
بخش های زمینی
بلوار هالیوود با نمایش های مهیج صحنه ای و تورهای خصوصی شگفت انگیز
دریاچه اکو با چشم انداز پادشاه جادو
خیابان های آمریکا با پرواز فضایی سه بعدی شبیه سازی شده
استودیوی انیمیشن کورت یارد و پیکسار با جاذبه های موضوعی داستان اسباب بازی
بزرگراه های تاریک با مسیرهای چسبناک
رستوران های هوایی شگفت انگیز
بخش های آبی
یک بخش آبی خاص برای کودکان
قایق سواری و دیگر تفریحات آبی
همچنین در گذشته بخشی به نام “سرزمین از” با الهام از داستان “جادوگر شهر از” وجود داشت که در سال ۲۰۱۱ تعطیل شد و با بخش یونیورسال واندرلند جایگزین شد.

شهر بازی واندرلا، بنگلور

ارسال یک پاسخ