آشنایی با موزه زیر آبی سیده، آنتالیا

آثار هنری در این موزه به صورت زیر آب نمایش داده می‌شوند و تجربه‌ای منحصر به فرد برای گردشگران فراهم می‌کنند.

آنتالیا، پنجمین شهر پرجمعیت ترکیه و مرکز استان آنتالیا، در سواحل جنوب غربی آناتولی واقع شده است. این شهر با آب و هوای مدیترانه‌ای، تابستان‌های گرم و خشک و زمستان‌های معتدل دارد. آنتالیا به عنوان یک مقصد توریستی محبوب، دارای سواحل زیبا، هتل‌های لوکس، و جاذبه‌های تاریخی است. مساحت این شهر ۱.۴۱۷ کیلومتر مربع و جمعیت آن بیش از ۲.۶ میلیون نفر است. آنتالیا مکان های دیدنی و زیبای بسیاری دارد که موزه زیر آبی سیده یکی از آنهاست.


معماری زیبای موزه زیر آبی سیده

موزه زیر آبی سیده، نخستین موزه زیر آب ترکیه، در شهرستان ماناوگات استان آنتالیا واقع شده است. این موزه در چهار سال گذشته به عنوان یک جاذبه فرهنگی و هنری، بیش از ۵۰ هزار بازدیدکننده را جذب کرده است. آثار هنری در این موزه به صورت زیر آب نمایش داده می‌شوند و تجربه‌ای منحصر به فرد برای گردشگران فراهم می‌کنند.موزه زیر آبی سیده در آنتالیا، نخستین موزه دریایی ترکیه است که در ۳۱ اکتبر ۲۰۱۵ تأسیس شد. این موزه شامل ۱۱۷ مجسمه در عمق‌های مختلف دریای مدیترانه و در محوطه‌ای به طول ۱.۵ مایل قرار دارد. طراحی این موزه به منظور جذب گردشگران و حفاظت از تنوع زیستی منطقه انجام شده است. از زمان تأسیس، بیش از ۵۰ هزار بازدیدکننده از این موزه دیدن کرده‌اند.

بخش های مهم موزه زیر آبی سیده

موزه زیر آب سیده آنتالیا، نخستین موزه دریایی ترکیه، شامل ۱۱۷ مجسمه در عمق‌های مختلف دریای مدیترانه است. این مجسمه‌ها به نمایش فرهنگ و زندگی روزمره انسان‌ها می‌پردازند و شامل تصاویری از مولانا و یک کشتی غرق‌شده هستند. موزه در سال ۲۰۱۵ تأسیس شد و تا کنون بیش از ۵۰ هزار بازدیدکننده را جذب کرده است. این مکان به عنوان یک جاذبه گردشگری مهم، تجربه‌ای منحصر به فرد برای غواصان و علاقه‌مندان به هنر فراهم می‌کند.

موزه زیر آبی سیده

بهترین از سراسر وب

[toppbn]
ارسال یک پاسخ