جشنواره‌های جذاب سن پترزبورگ برای مسافرهای ایرانی در سال ۲۰۲۴

در سرتاسر جهان رویدادها، جشن‌ها یا مراسم‌های مختلفی برپا می‌شود. برخی از این رویدادها شامل پدیده‌های طبیعی هستند که افراد زیادی از سرتاسر جهان برای تماشای آنها برنامه‌ریزی می‌کنند. کمتر کسی وجود دارد که در رابطه با هیجان و زیبایی جشنواره‌های جذاب سن پترزبورگ نشنیده باشد.

فستیوال شب‌های سفید روسیه که در تابستان در شهر سن پترزبورگ برگزار می‌شود، یکی از رویدادهای بسیار خاص روسیه است. همه ما نیز برای آشنایی با فرهنگ‌های مختلف، رویدادهای جالب و تماشای جاذبه‌های زیبا سفر می‌کنیم. تماشای جذابیت‌های تاریخی و طبیعی و همچنین رویدادهای عجیب و غریب بخشی از زیبایی‌های زندگی است.

به دنبال کشف چیزهای تازه‌ای هستیم که پس از خستگی دغدغه‌های روزمره حس و حال ما را دگرگون کند. شاید برای شما هم جالب باشد که چرا سفر به سن پترزبورگ یکی از پرمخاطب‌ترین سفرهای گردشگری است.

زیبایی‌های سن پترزبورگ

سن پترزبورگ پایتخت فرهنگی روسیه و دومین شهر بزرگ آن شناخته می‌شود. هدف مسافران برای سفر به سن پترزبورگ در این روزهای زیبای تابستانه، قطعاً برای تماشای شب‌های رویایی آن است. بسیاری از افراد سن پترزبورگ را برای تماشای جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی جذاب آن انتخاب می‌کنند.

فرقی ندارد که در کدام فصل به این شهر سفر می‌کنید. چرا که در تمامی سال زیبایی‌های این شهر قابل تحسین هستند. اگر هدف شما شرکت در جشنواره‌های جذاب سن پترزبورگ است. پس بهار و تابستان بهترین زمان برای سفر خواهد بود. شب‌های رویایی و سفید سن پترزبورگ شهرت جهانی دارد.

هیچ یک از مسافران لذت سفر به سن پترزبورگ و تماشای شب‌های سفید روسیه را از دست نمی‌دهند. این زیبایی تماشایی درست در لحظه‌ای که باید در رختخواب خود استراحت کنید، شما را به خیابان می‌کشاند. با تور سنت پترزبورگ نهال گشت، مجری مستقیم تورهای روسیه در این جشنواره‌های زیبا شرکت کرده و خاطراتی به یاد ماندنی در ذهن خود ثبت کنید.

از تاریخ ۱۲ ژوئن تا ۲ ژوئیه در سن پترزبورگ جشنواره شب‌های سفید روسیه برگزار می‌شود. برای شما جالب است که ۲۴ ساعت از شبانه روز ماه‌های می و ژوئیه را در این شهر در معرض نور خورشید قرار بگیرید. در همین تاریخ جشن‌های بسیار زیادی برگزار می‌شود و همچنین به آتش بازی و اجراهای زنده می‌پردازند. برنامه‌های فرهنگی و سرگرمی همچون موسیقی‌های کلاسیک، اپرا و باله به حدی دوست داشتنی هستند که با گوش سپردن به آن‌ها زمان را فراموش می‌کنید.

جشنواره بادبان‌های قرمز سن پترزبورگ

از لذت بخش‌ترین لحظات سفر به سن پترزبورگ تماشای تئاترهای بی‌نظیر و اجرای نمایش‌های کلاسیک است. جشنواره بادبان‌های قرمز که در پایان سال تحصیلی برگزار می‌شود، منظره بسیار جالبی دارد. با تماشای منظره جشنواره بادبان‌های اسکارلت حس و حال شاعرانه‌ای خواهید داشت.

این منظره یک قلم قوی و روحی شاعرانه می‌طلبد تا چند سطری در دفتر خاطرات خود خیال‌پردازی کنید. این صحنه‌های جالب، بسیاری از علاقمندان به فرهنگ و هنرمندان را به این سمت و سو می‌کشاند. در این جشنواره کشتی‌های زیادی از رودخانه نوا عبور می‌کنند که همراه با آن شاهد آتش بازی خواهید بود. با انتخاب تور سن پترزبورگ ۱۴۰۳ می‌توانید در تابستان همین امسال در این جشنواره‌های باشکوه شرکت کرده و شور و هیجان شب‌های سفید سن پترزبورگ را تجربه کنید.

تئاتر و سالن کنسرت ماریینسکی

پس از اینکه ساعت‌ها در خیابان‌های سن پترزبورگ قدم زدید و از تماشای شب‌های سفید آن لذت بردید، می‌توانید ساعاتی نیز به تماشای اجرای تئاتر ماریینسکی بپردازید. اجرای موسیقی باله و اپرا توسط ستارگان شب‌های سفید روسیه، سفر به سن‌ پترزبورگ را برای شما شورانگیزتر می‌کند. افرادی که علاقمند به موسیقی کلاسیک هستند، قطعاً شنیدن موسیقی‌های کلاسیک جشنواره‌های روسیه برای آنها لذت بخش است. با تماشای نمایش‌های هنری کلاسیک نیز در کنار این موسیقی‌ها حس و حال شما عزیزان دگرگون می‌شود.

کارناوال های تاریخی

در زیبایی‌های این شب‌های باشکوه سن پترزبورگ شاهد رقص و شادی صدها بازیگر با لباس‌های قدیمی و سنتی خواهید بود. داستان این بازیگران روایت دوران سلطنت الیزابت کبیر است و شما را به ۲۰۰ سال قبل باز می‌گردانند. در هیاهوی شلوغی این مراسم صدای سم اسب‌ها که در امتداد کوچه‌ها شنیده می‌شود، بسیار لذت بخش است. قطعا سفر به سن پترزبورگ بخاطر فرهنگ غنی، جاذبه‌های تاریخی و طبیعی زیبایی این منطقه لذت بخش است. حال در کنار این زیبایی‌های جالب، تماشای کارناوال‌های تاریخی سفر شما را رویایی می‌کند.

ماراتن هترین تفریح در شب‌های سفید روسیه

هنگام سفر به سن پترزبورگ در جشنواره‌های جذاب آن تنها تماشاگر نباشید و هیجان ماراتن شب‌های سفید در روسیه را از دست ندهید. اگر یک دونده خوبی باشید، با شرکت در ماراتن ‌می‌توانید در خیابان‌های سن پترزبورگ مسابقه بگذارید. برگزاری ماراتن در شب‌های سفید آسمانی که کاملاً تاریک نمی‌شود، یک تجربه خاص است.

چگونه می‌توانید لذت تجربه دویدن در هوای گرگ و میش را از دست بدهید، در حالی که می‌توانید با شرکت در این مسابقه مقام کسب کنید؟ ماراتن شب‌های سفید روسیه برای بار نخست در سال ۱۹۹۰ برگزار شد. با توجه به استقبال بالا از این مراسم باشکوه همچنان نیز این جشنواره با هیجان زیادی برگزار می‌شود.

با پیدا کردن ماراتن‌های مورد نظر و برگزاری مسابقه در صورتی که برنده شوید، در سطح جهان نیز شهرت زیادی کسب می‌کنید. قیمت تور سن پترزبورگ در مقایسه با دیگر تورهای گردشگری روسیه مقرون به صرفه‌تر است.

دریافت مشاوره درباره هزینه‌های سفر روسیه

قبل از سفر به روسیه برای برآورد هزینه‌های سفر به این کشور می‌توانید از متخصصان سفر و مجریان مستقیم این تور مشاوره بگیرید. کارشناسان نهال گشت به گردشگران مشاوره رایگان می‌دهند. برای دریافت این مشاوره می‌توانید با شماره ۹۱۰۰۸۱۱۱-۰۲۱ تماس بگیرید. همچنین در وبسایت نهال گشت به آدرس nahalgasht.com می‌توانید سایر تورهای گردشگری و مقاصد را بررسی کنید.

بهترین از سراسر وب

[toppbn]
ارسال یک پاسخ