گردشگران بهترین مبلغ برای معرفی یزد جهانی هستند

به گزارش «تاریخ‌ما»، «محمود زمانی‌قمی» در نشست خدمات سفر نوروز استان ضمن تسلیت درگذشت ملوانان نفتکش سانچی، اظهار کرد: درگذشت این عزیزان که در جبهه اقتصاد عمل کردند باعث داغدار شدن جامعه شد .

وی افزود: امسال شهر یزد با سال‌های گذشته متفاوت است زیرا شهر یزد امسال به ثبت جهانی رسیده و مطمئناً گردشگران بسیاری چه داخلی و چه خارجی به استان یزد سفر می‌کنند که به نسبت نیز خواسته‌هایشان بیشتر می‌شود .

رییس ستاد خدمات سفر نوروز استان یزد،‌گفت: باید به‌گونه‌ای در استان عمل کنیم که بتوانیم داشته‌ها، ارزش‌های تاریخی، تمدنی و چشم‌انداز زیبایی از تمدن، متانت و دین‌داری مردم یزد را به گردشگران عرضه کنیم و چه بخش خصوصی و چه دولتی باید روی این مسئله حساس بوده و از خودمان رفتارهایی بروز و ظهور دهیم که این برداشت تقویت شود .

زمانی‌قمی با بیان این‌که سرکشی از بخش‌های مختلف استان یکی از برنامه استانداری در ایام نوروز است، تصریح کرد: نظارت بر ارائه خدمات و قیمت‌ها از جمله ضرورت‌های اجرایی در ارائه خدمات به مسافران نوروزی است.

استاندار یزد با تأکید بر این‌که کمیته حمل‌ونقل خیلی حساس است، خاطرنشان کرد: در این ماه باید در استان نواقص دریابید و تمام جاده‌های عبور و مرور یزد باید رصد شود و مشکلات جاده‌ها را مورد بررسی قرار دهید و نسبت به حل این مشکلات و معضلات رسیدگی کنید .

رییس ستاد خدمات سفر نوروز استان یزد با اشاره به ساماندهی مساجد و حسینیه‌ها در زمان نوروز در استان، گفت: بهره‌گیری از ظرفیت مساجد و تکایا در این زمان با توجه به دین‌داری مردم یزد بسیاری مهم و تأثیرگذار است .

وی با بیان این‌که در دنیا مرسوم است که از تشکل غیردولتی استفاده می‌شود، تصریح کرد: در دنیا تشکل‌های مردمی در اتفاقات مختلف مانند سیل و زلزله و غیره به کمک دولت می‌شتابند ولی ما در کشور برعکس عمل می‌کنیم و دولت را در بسیاری اتفاقات مقصر می‌دانیم .

زمانی قمی اظهار کرد: نوروز امسال برجسته کردن تبلیغات جهانی‌شدن یزد در تمام نقاط استان و شهر یزد و عدم موازی کاری و کم‌کاری و انجام کارهای کم سود مورد تاکید است .

استاندار یزد با اشاره به این‌که فرمانداران شهرستان‌ها باید رضایت بخش خصوصی را در تصمیماتشان در نظر بگیرند خاطرنشان کرد: فرمانداران در جلسات و تصمیمات خود نباید به‌گونه‌ای عمل کنند که بخش خصوصی فلج شود .

وی در پایان با تأکید بر این باید بر مساجد و نمازخانه‌های بین راهی نیز نظارت دقیقی صورت گیرد، گفت: باید به‌گونه‌ای باشد تا مردم بتوانند به اقامه نماز که جمهوری اسلامی برای اقامه آن برپاشده است، بپردازند .

انتهای پیام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.