لطف‌الله نسبی: برادران عالمیان با  انجام بازی خوب از مسابقات حذف شدند/ نگران خستگی آنها بودم 

جمیل لطف‌الله نسبی در گفت‌وگو با خبرگزاری تاریخ ما درباره حذف برادران عالمیان از مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک بیان کرد: نیما  در بازی اول نماینده مغولستان را شکست داد اما در بازی دوم با نماینده لهستان  به رقابت پرداخت که که از لحاظ رنکینگ ۷۰ پله از نیما جلوتر بود با این حال نیما مقابل او خوب بازی کرد. نوشاد هم پس از استراحت در دور اول، با ورزشکار بلژیک به رقابت پرداخت که پینگ پنگ باز بلژیکی واقعا روزش بود و انصافا بازی خوب  و بدون خطایی انجام داد. در کل نوشاد و نیما خوب بازی کردند و من راضی بودم.
 
لطف‌الله نسبی در پاسخ به این پرسش که مدت زیادی برادران عالمیان در مسابقه بودند بنابراین دچار خستگی نشده بودند؟ گفت: ما نگران خستگی آنها بودیم و پیش بینی آن را هم کرده بودیم چون قبل از اعزام به قطر در لیگ فرانسه و سپس لیگ ایران شرکت کردند بعد هم در دو تور جهانی حضور داشتند. اما باید در دو تور جهانی شرکت می کردند تا رنکینگ خود را ارتقا می دادند زیرا نوشاد شانس گرفتن سهمیه از طریق رنکینگ را هم دارد. 

او ادامه داد: شاید از طرفی باید گفت اینکه زود از مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک حذف شدند، این فرصت  را داد تا برای مسابقات آسیای میانه استراحت کنند واکنون سه روز فرصت استراحت دارند تا  ریکاوری کنند. البته این خستگی عمومی بود و در مسابقات جهانی کسب سهمیه خیلی از  بازیکنان خوب به نفراتی با رنکینگ پایین تر از خود باختند.

او در مورد احتمال رسیدن یک سهمیه المپیک آسیای میانه به نوشاد یا نیما تاکید کرد: نوشاد و نیما دو رقیب از قزاقستان و ازبکستان دارند که  در این مدت پیگیر عملکرد آنها بودم اما بازی خوبی انجام ندادند و امیدواریم که یک سهمیه المپیک آسیای میانه را بگیریم.

سرمربی تیم ملی پینگ پنگ در پاسخ به این پرسش که شانسی برای کسب سهمیه در مسابقات جهانی قائل بود یا خیر، تصریح کرد: امیدوار بودیم اما خیلی سخت بود چون نوشاد و نیما باید در یک مسابقه قوی اول می شدند تا به سهمیه می رسیدند.

پایان خبر / تاریخ ما  

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.