بشیری: مردم حتی الامکان از سفر کردن پرهیز کنند

فرهاد بشیری در گفت وگو با خبرگزاری تاریخ ما، اظهار کرد: حفظ سلامت مردم از همه چیز مهمتر است و همه باید در این باره کوشا باشند.

وی افزود: شیوع کرونا مشکلات فراوانی برای مردم دنیا و ایران ایجاد کرد که باید مسئولان با ارائه راهکارهایی از بروز مشکلات بیشتر جلوگیری کنند. برای مقابله با شیوع بیماری کرونا همواره توصیه شده که باید فاصله گذاری اجتماعی و رعایت بهداشت فردی به خصوص استفاده از ماسک و شستن دست ها صورت گیرد که در این صورت انتقال ویروس کاهش می یابد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: در این بین در ایامی مردم قصد سفر دارند به خصوص سفرهایی که اجتناب ناپذیر است و مردم ناچار به انجام آن می باشند. لذا باید مسئولان فکری در این باره کرده تا با ارائه بسته هایی مردم بتوانند بی خطر سفر کنند. قطعا در سفر هم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک ضروری است.

بشیری افزود: مردم از لحاظ بهداشت روانی و روحی به مسافرت نیاز دارند که باید در این باره هم فکری شود. به نظر می رسد خلأهایی در این موضوع در ستاد کرونا دیده می شود که باید تدابیر لازم اندیشیده شود. به هر حال زندگی تحت الشعاع کرونا قرار گرفته و بر اساس آن امورات پیش می رود.

وی در پایان و در جمع بندی اظهار کرد: مردم حتی الامکان سفر نروند ولی در صورت لزوم هم باید مراقبت های لازم را داشته باشند تا جلوی انتقال کرونا گرفته شود.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.