رئیس مجلس از روند بازسازی مناطق زلزله زده رامیان بازدید کرد

رامیان- رئیس مجلس شورای اسلامی از روند بازسازی مناطق زلزله زده رامیان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما ، محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی عصر دوشنبه به همراه معاون عمرانی استاندار گلستان و مدیرکل بنیاد مسکن استان، از روند بازسازی و احداث واحدهای مسکونی زلزله زده روستای قورچای رامیان بازدید کرد.

قالیباف از اقدامات بنیاد مسکن در عمران و آبادانی روستاها به ویژه بازسازی خسارت های حوادث غیر مترقبه تشکر کردند.

سید محمد حسینی، مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان در خلال این همراهی گزارشی از اقدامات و فعالیت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سطح روستاها با هدف عمران و آبادانی، توسعه پایدار و محرومیت زدایی از چهره روستاها ارائه داد.

حسینی همچنین گفت: روند بازسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده از زلزله در ساعات اول وقوع حادثه آغاز شده و اولین واحد مسکونی در کمتر از یک ماه به از وقوع حادثه به بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد: به هر واحد مسکونی ۷۶ میلیون تومان تسهیلات و کمک بلاعوض و ۱۶۰ پاکت سیمان رایگان ارائه شد.

گفتنی است در این بازدید کلنگ آغاز عملیات اجرایی طرح هادی روستاهای زلزله زده قورچای و ویرو شهرستان رامیان به زمین زده شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان گفت: بنیاد مسکن استان به موازات جبران خسارت های حوادث غیرمترقبه همچون سیل و زلزله به واحدهای مسکونی، کار بازسازی و بهسازی معابر روستاها را با هدف آبادانی روستاها انجام میدهد تا تلخی حوادث با برخورداری از خدمات نظام و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به شیرینی تبدیل شود.

قالیباف هم در این مراسم با دفاع و تقدیر از اقدامات جهادی و انقلابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، از دغدغه مدیرکل بنیاد مسکن استان در خدمت به مردم و توجه ویژه به روستائیان تشکر کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.