برگزاری انتخاباتی سالم و امن اولویت اول مسئولان استان ایلام است

ایلام-استاندار ایلام گفت: برگزاری انتخاباتی سالم و امن در بستر قانونی اولویت اول مسئولان استان ایلام است.

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، محمد نوذری عصر شنبه در دیدار با اعضای شورای نظارت بر انتخابات استان ضمن تقدیر از رئیس اسبق دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان و آرزوی موفقیت برای صیدی رئیس جدید و دیگر اعضای شورای نظارت، با بیان اینکه ملاک ما در اجرای انتخابات، مر قانون است، اظهار کرد: مسئولان در برگزاری انتخابات دو وظیفه ذاتی تأمین امنیت و سلامت انتخابات را برعهده دارند که در بستر قانون و در نهایت قانونمداری به انجام می‌رسانیم.

وی افزود: در دو مؤلفه دیگر انتخابات مشارکت حداکثری و ایجاد فضای رقابتی، مسئولان در کنار سایر دستگاه‌ها وظیفه ملی دارند که بخشی بر عهده مسئولان اجرایی و بخشی هم بر عهده شورای نظارت بر انتخابات است.

نوذری با عنوان این مطلب که برای برگزاری یک انتخابات پرشور تلاش می‌کنیم، گفت: برگزاری سالم، باشکوه و با مشارکت حداکثری هدف مشترک ماست و همه تلاش می‌کنیم در مدار قانون و قانونمداری انتخاباتی در تراز بالا در استان برگزار شود.

وی گفت: همه باید با بهره گیری از ظرفیت صدا و سیما، رسانه‌ها و گروه‌های اجتماعی با اطلاع رسانی دقیق و امید آفرینی در جامعه زمینه و بستر انتخاباتی پر شور و آگاهانه را در جامعه فراهم آوریم.

استاندار ایلام در بخش پایانی از صحبت‌های خود با بیان اینکه متأسفانه استان وارد پیک چهارم شده و روند افزایشی را هم در تعداد مبتلایان و هم تعداد بستری‌ها را شاهد هستیم، گفت: باید تلاش کنیم با برنامه ریزی و کار عملیاتی تا قبل از شروع انتخابات، در استان و کشور مهار شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.