آرزومندی: داوری‌ها به سود مهرام نیست / نفت حریف سرسختی بود

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، علی آرزومندی سرمربی تیم مهرام تهران، پس از صعود شاگردانش به فینال لیگ برتر توضیح داد: من سال‌هاست در بسکتبال ایران کار ‌کرده‌ام و به نظرم در بازی چهارم نفت و مهرام یکی از زیباترین بسکتبال‌ها در لیگ را طی چهارده پانزده سال اخیر شاهد بودیم؛ خصوصا از طرف تیم آبادانی.

او افزود: شاید با یک شوت جای این دو تیم عوض می‌شد. آبادان حریف سرسختی بود. ما هم سعی کردیم سرسخت باشیم. نمی‌خواهم خارج از واقعیت صحبت کنم اما به نظرم ما تیم بهتر بودیم و باید کاری می‌کردیم که کار به اینجا نمی‌کشید. به هرحال نفت سرسخت بود و خارج از توقع ما بازی کرد. من قضاوت را به تماشاگران می‌سپارم. در بازی دوم هم گفتم که ما سعی کردیم در بازی چهارم و پنجم به داور کمک کنیم و تیم نفت هم همین کار را کرد اما یک‌سری اعتراضات جزء این کار بوده و اجتناب‌ناپذیر است. من نمی‌دانم چه چیزی مد نظر تیم آبادان است اما خوشحالم که با همه اتفاقات نتیجه گرفته و به فینال رسیدیم.

سرمربی مهرام درباره آغاز سری فینال از روز یکشنبه نیز گفت: یکشنبه واقعا زمانی نیست که بتوانیم بین نیمه‌نهایی و فینال خودمان را آماده‌ کنیم. وقتی همه بازیکنان ملی هم درگیر این مسابقات هستند، باید تجدید نظر صورت بگیرد. تیم گرگان قابل احترام است و سه بر صفر کار را در نیمه‌نهایی تمام کرده است اما به نظرم فاصله بین دو سری باید به قدری باشد که تیم‌ها کار آنالیز و ریکاوری را انجام دهند. به نظرم نیاز است تجدید نظر شود و این زمان منصفانه نیست. این مسابقات هم تمام می‌شود اما چیز مهم سلامت تیم‌ها و بازیکنان است. ما تحت فشار نیستیم که نتوانیم زمان فینال را تغییر بدهیم.

او درباره شرایط فنی بازی با نفت نیز گفت: گردش توپ آبادان، هماهنگی ‌و از خودگذشتگی تیم نفت در حمله واقعا بی‌نظیر است. حماد سامری سرمربی فوق‌العاده‌ای است و من هم اگر باخته بودم همین حرف‌ها را می‌زدم. از نظر من نفت تیم محترمی است و می‌شد این نتیجه برعکس باشد.

آرزومندی درمورد قضاوت داورها به سود مهرام نیز گفت: ما هیچوقت در طول فصل درگیر اعتراض به داوری نبوده‌ایم و این‌ حرف را قبول ندارم ‌که‌ داوری به‌ نفع‌ مهرام است.‌ کسانی که بازی را دیدند متوجه شرایط شدند و مخاطبان باشعور بسکتبال دیدند چه اتفاقاتی افتاد. باید کارشناسان داوری پنج بازی سری نیمه‌نهایی را برررسی کنند. ما در بازی دوم‌ و سوم‌ معترض بودیم اما اعتقاد من این است که منِ مربی حق ندارم درباره داوری بحث‌ کنم. اگر کسی مدرکی دارد بیاید و بگوید که به سود مهرام است. هجمه‌ زیادی علیه ما بود ولی اصلا واکنشی نشان ندادیم. شخصا معتقدم که ما صد درصد تلاشمان را کردیم و برای من نتیجه همه‌ چیز نیست که همه ‌چیز را زیر سوال ببرم.

او درمورد دیسکالیفه شدن صمد نیز گفت: صمد خیلی به تیم‌ ما کمک ‌می‌کند اما بازیکنان دیگر ما هم توانایی و شرایط خودشان را دارند. خوشبختانه توانستیم بازی را کنترل کنیم و به برد برسیم.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.