حسن‌زاده: امیدوارم جیب آذرافزا پرپول باشد / زحمات نفت را به باد دادند

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، محمد حسن‌زاده بازیکن تیم بسکتبال نفت آبادان، پس از باخت مقابل مهرام گفت: بعد از مصدومیتی که داشتم امروز توانستم خودم را به این بازی برسانم اما ما به تیمی باختیم که پرافتخارترین تیم ایران است؛ البته افتخاری که همه ما با نحوه کسب آن‌ آشناییم.

او افزود: بنده به همه ستاره‌های این تیم احترام قائلم اما اتفاقاتی که افتاد در شان بسکتبال ایران نبود. البته تبریک می‌گویم به رضا آذرافزا (داور بازی چهارم نفت و مهرام) که زحمات ۷ ماه ما را به باد داد. ان‌شاءالله جیبت پرپول باشد آقای آذرافزا. مهرام یک بار دیگر به فینال رفت و من به آذرافزا تبریک می‌گویم.

ستاره تیم نفت آبادان و تیم ملی ایران ادامه داد: یکسری کارها در بازی چهارم و امشب کردند که همه چیز بود جز بسکتبال. مهرام به فینال رفت اما کاش این پیروزی در زمین بود نه با کارهای غیر بسکتبالی.

او گفت: ما بازی قبل کار را تمام کرده بودیم و همه دیدند که بازی را نفت برد. اشتباهات یک داور وقتی بیش از دو سه بار باشد اتفاق نیست. اکنون فصل برای ما تمام شد و امیدوارم رضا آذرافزا هر کجا که هست تنش سالم باشد اما زمین گرد است و می‌چرخد.

او در پایان گفت: این داور زحمات هفت‌ماهه نفت را به باد داد و با این حال خدایی بالای سر هست. امیدوارم جیب او پرپول و تنش سالم باشد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.