۱۰۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر ارسال شد

صابر طاهری کولانی در گفتگو با خبرنگار «تاریخ ما» اظهار داشت: جشنواره رسانه‌ای ابوذر امسال با استقبال بی‌نظیر اصحاب رسانه روبه‌رو شد و بیش از ۱۰۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

وی افزود: به دلیل استقبال گسترده از این جشنواره مدت زمان ارسال آثار یک ماه تمدید شد و علاقه‌مندان تا ۳۰ آذر آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند.

جانشین مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه بیان کرد: این جشنواره با هدف هم افزایی بین رسانه های مختلف و تولید محتوا متناسب با آرمانهای انقلاب و در محورهای مختلف برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در محورهای مقاومت و دفاع مقدس، مصاف صنفی خبرنگاران، بصیرت و دشمن شناسی، اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید و کالای ایرانی، مبارزه با آسیب های اجتماعی، خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی، اصلاح الگوی مصرف آب و ایجاد وحدت بین اقوام و مذاهب در استان کرمانشاه است.

طاهری کولانی با بیان اینکه پس از پایان زمان ارسال آثار و گرد آوری آن آثار ارسالی به‌منظور ارزیابی و بررسی تحویل هیئت داروی داده شد، افزود: هیئت داوری بنا به تخصص خویش آثار را در محورهای مختلف ارزیابی خواهند کرد و آثار برگزیده در مرحله استانی به سطح کشوری راه می یابند.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.