۹ دی نماد بصیرت مردم ایران بود/ ضرورت ترویج انقلابی‌گری

به گزارش خبرنگار «تاریخ ما»، حجت‌الاسلام سید محمدحسینیان در آیین نماز عبادی سیاسی جمعه دامغان به میزبانی مصلای امام خمینی (ره) این شهر بابیان اینکه  ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بود، تأکید کرد: این حماسه یک الگو برای حل مسائل کشور محسوب می‌شد روزی که مردم به میدان آمدند تا بگویند برای انقلاب اسلامی جانشان را نیز فدا می‌کنند.

وی بابیان اینکه نقش بی‌بدیل هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان و همراهی مردم سبب شد تا فتنه گران نتوانند به اهدافشان دست یابند و حماسه ۹دی خلق شد، افزود:  انقلاب توطئه‌های دشمنان را در فتنه ۹ دی خنثی کرد.

امام‌جمعه دامغان بابیان اینکه شناخت ماهیت دشمن از هوشیاری فرزندان شیعه است و انسجام ملی را ملت ایران در حماسه ۹ دی به نمایش گذاشتند، گفت: مردم از اصل دین، نظام و مکتب خود دست‌بردار نخواهند بود چراکه معتقد هستند حفظ نظام بر همه ما واجب است.

ترویج انقلابی‌گری یک اصل مهم

حسینیان بابیان اینکه حمایت از ولایت‌فقیه بر ما لازم است و بصیرت و موقعیت‌شناسی نیز باید بیش از گذشته تقویت شود، تأکید کرد: ترویج انقلابی‌گری یک اصل مهم است.

وی در دیگر بخش سخنان خود ضمن بیان اینکه قدرت آمریکا رو به افول است، اظهار داشت: خروج آمریکا از سوریه چه معنا دارد؟ این تحولات نشان از افول قدرت آمریکا و ناکام شدن استراتژی‌های این کشور است.

امام‌جمعه دامغان یاد و خاطره آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی (ره) را گرامی داشت و از این شخصیت ارزنده به‌عنوان یار و یاور امام راحل و رهبری یاد کرد و گفت: آن مرحوم مقامی علمی، لقب پرافتخار برادری سه شهید و همچنین شخصیت ممتاز جهادی و سیاسی داشتند که مردم هرگز ایشان را فراموش نمی‌کنند.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.