هفته ۲۵ لیگ دسته اول فوتبال/ گل ریحان بالاخره برد

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، امروز (پنجشنبه) هفته بیست و پنجم لیگ یک فوتبال با انجام سه بازی پیگیری شد که نتایج این بازی ها به شرح زیر است:

فجر سپاسی ۲ – ۱ استقلال ملاثانی

تیم فوتبال فجر سپاسی از ساعت ۱۹:۱۰ در ورزشگاه پارس شیراز میزبان استقلال ملاثانی بود که این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر ۱ به سود فجر سپاسی به پایان رسید. گل های فجر سپاسی در این مسابقه را فرزان دانا و میلاد احمدی در دقایق ۳۸ و ۵۶ به ثمر رساندند. تک گل استقلال را سید علا خلف زاده در دقیقه ۵۲ به ثمر رساند.

با این نتیجه فجر سپاسی با ۴۰ و استقلال ملاثانی با ۳۳ امتیاز در رده‌های چهارم و دهم قرار گرفتند.

گل ریحان البرز ۲ – ۱ ملوان بندر انزلی

دیدار تیم های گل ریحان البرز و ملوان بندر انزلی که از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج برگزار شد در نهایت با نتیجه ۲ بر ۱ به سود گل ریحان پایان رسید. گل ملوان را مهیاز زحمتکش در دقیقه ۲۲ به ثمر رساند و گلزنان گل ریحان در این مسابقه سعید حلافی و عادل سرشار بودند که در دقیقه ۴۸ و ۱+۹۰ توانستند دروازه ملوان را باز کنند.

با این نتیجه گل ریحان با ۱۸ و ملوان با ۳۳ امتیاز در رده‌های هجدهم و یازدهم قرار گرفتند.

شاهین شهرداری بوشهر ۲ – ۱ بادران تهران

تیم های فوتبال شاهین شهرداری بوشهر و بادران تهران از ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه شهید مهدوی به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر ۱ به سود شاهین پایان رسید. گل های این بازی را احسان پیر هادی در دقیقه ۱۰ و دیوسالار در دقیقه ۵+۹۰ برای شاهین و علی گودرزی در دقیقه ۴۲ برای بادران به ثمر رساندند.

با این نتیجه بادران با ۴۱ و شاهین با ۳۶ امتیاز در رده‌های دوم و نهم قرار گرفتند.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.