نتایج نمایندگان تفنگ ایران در مسابقات قهرمانی اروپا

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، مسابقات تیراندازی قهرمانی اروپا از شنبه یکم خرداد به میزبانی اوسیک کرواسی آغاز شد. نمایندگان ایران نیز به درخواست الهام هاشمی سرمربی تیم ملی تفنگ و قبول فدراسیون جهانی قرار شد در این مسابقات شرکت کنند. به دلیل اینکه مسابقات برای ورزشکاران اروپایی است امکان حضور نمایندگان ایران در بخش اصلی مسابقات وجود ندارد و آنها در بخش mqs مسابقه می‌دهند. 

در بخش تفنگ بادی زنان و در جدول mqs(بدون رتبه و جایگاه) نمایندگان ایران رقابت کردند که آرمینا صادقیان با رکورد ۶۲۹.۸ بعد از نماینده هند در ردیف دوم ایستاد. فاطمه کرم‌زاده با امتیاز ۶۲۸.۷ بعد از صادقیان در ردیف سوم ایستاد.
مه لقا جام بزرگ با کسب امتیاز ۶۲۳.۹ و نجمه خدمتی با کسب امتیاز ۶۲۲.۴ در ردیف یازدهم و دوازدهم این مسابقات قرار گرفتند.  در این مسابقات ۱۵ ورزشکار حضور داشتند. 

در بخش تفنگ بادی مردان نیز مهیار صداقت با رکورد ۶۲۶.۵ در ردیف چهارم و پوریا نوروزیان با امتیاز ۶۲۱.۶ در ردیف هشتم قرار گرفت. در این مسابقات ۱۵ ورزشکار حضور داشتند. 

امروز این مسابقات در بخش تپانچه بادی مردان و زنان ادامه دارد. 

تیم ملی تیراندازی ایران با ترکیب نجمه خدمتی، آرمینا صادقیان، فاطمه کرم‌زاده، مه لقا جام بزرگ، مهیار صداقت و پوریا نوروزیان در بخش تفنگ و جواد فروغی، هانیه رستمیان، گلنوش سبقت‌اللهی و سجاد پورحسینی در بخش تپانچه در دو گروه هشتم و بیست و یکم اردیبهشت عازم اردوهای تدارکاتی مجارستان و کرواسی شده اند.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.