اخبار بیمه و بانکداری در سایت چابک آنلاین

صنعت بیمه وبانکداری را به درستی باید دو رکن مهم و اثرگذار مثلث بازار سرمایه  محسوب کرد، بستری گسترده که پیشینه آنها به بلندای هفتاد سال هم می رسد، اما هرچه که  روند  گذشته این دو حوزه بیشتر به زیر ذره بین  نقد کشیده می شود، نتیجه ای  جز شناختی نه چندان عمیق و یا تک بعدی  به اذهان، متبادر نمی شود.

بی شک،سهم نظام بانکی درقیاس با صنعت بیمه در اقتصاد  کشور را می توان به مراتب بیشتر از صنعت بیمه به حساب آورد،  اما هر چه که هست تا اکنون دو حوزه مذکور به صورت تخصصی و کارا به جامعه رسانه ای و جریان بالنده افکار عمومی به خوبی معرفی نشده اند.

در این پیوند، چابک آنلاین ، یا همان چهار راه اطلاع رسانی بانک و بیمه به عنوان رسانه ای  نوپدید و درعین حال تخصصی گام در عرصه اطلاع رسانی  نهاده  و در تلاش است در این  رویش،طرحی نو در انداخته و صنعت بیمه و بانکداری کشور را  از زاویه دید حرفه ای خود به جامعه  مخاطبان معرفی سازد.

اخبار بیمه و بانکداری چابک آنلاین
اخبار بیمه و بانکداری چابک آنلاین

چابک آنلاین شامل بخش‌های متنوعی است که کلیه موضوعات مرتبط به بیمه و بانکداری را پوشش می‌دهد. از جمله اخبار بیمه، اخبار بانک، اقتصاد ایران، بیمه اشخاص، بیمه اتومبیل، بیمه آتش‌سوزی، بیمه سلامت و … .

برای سهولت و آشنایی بیشتر کاربران بخش محصولات بیمه‌ای در نظر گرفته شده است و هر یک به تفصیل، توضیح داده شده‌اند. بخش نمایندگی‌ها، شرکت‌های بیمه ، مدیران بیمه و مقررات نیز از دیگر بخش‌های مفید چابک آنلاین است.

همچنین بخشی تحت عنوان روی خط بورس هر روزه به بررسی معاملات تالار بورس می پردازد و برای فعالان بیمه در حوزه بورس نیز از جذابیت ویژه ای برخوردار است.

اخبار بیمه و بانکداری چابک آنلاین
اخبار بیمه و بانکداری چابک آنلاین

ازاین منظر، چابک آنلاین نگاهی تحلیلی و آسیب‌ شناسانه به مسائل بانک و بیمه خواهد داشت و ضمن بازتاب واقعی اخبار بانک و بیمه ،پرهیز از افراط و تفریط را سرلوحه کار خود قرار داده، توجه به مخاطب و ایجاد اعتماد پایدار بین رسانه و مخاطب را نقشه راه خود قرارداده  و ضمن رعایت صداقت و امانت‌داری در انتشار اخبار براصل  پرهیز از ایجاد تنش‌های آسیب‌زا در افکار عمومی پافشاری کرده و بازنمایی همه جانبه و بی‌طرفانه اندیشه‌ها و افکار را در چارچوب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران همواره مد نظر قرار داد. در این راه پر فرازو نشیب بی شک، چابک آنلاین صدای رسای مخاطبان خود خواهدبود.

اخبار بیمه و بانکداری چابک آنلاین
اخبار بیمه و بانکداری چابک آنلاین

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.