آغاز جلسه علنی/ بررسی گزارشی درباره واردات محصولات تراریخته در دستور کار

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، جلسه علنی امروز( پنج شنبه ) مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست محمد باقر قالیباف و پس از یک ساعت و نیم نشست غیرعلنی آغاز شد.

قالیباف رییس مجلس در توضیح نشست غیر علنی گفت: جلسه امروز مجلس از ساعت ۸:۱۵ شروع شد ، در این نشست عملکرد یک سال گذشته مجلس مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه، بررسی طرح اصلاح قانون استفاده از خدمات تخصصی و حرفه ای حسابداران، لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری اسلامی افغانستان در خصوص ارتباط بین‌المللی راه‌آهن، اصلاح موادی از قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی و گزارش کمیسیون اصل نودم (90) قانون اساسی در خصوص بررسی طرز کار دستگاه های مرتبط درخصوص واردات و توزیع محصولات تراریخته در دستور کار است.

بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد بررسی وضعیت صنعت استخراج رمزارزهای جهان روا و مبادلات داخلی آن در کشور و گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان ملی استاندارد ایران از دیگر موارد کاری امروز مجلس شورای اسلامی است.

نمایندگان مجلس در آغاز دومین سال فعالیت دوره یازدهم، از ساعت ۱۰:۳۰ به صورت ویدیو کنفرانس با مقام معظم رهبری دیدار می کنند.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.