تخصیص اعتبار به مناطق محروم شمال بوشهر/ بسیج امکانات برای محرومیت زدایی از روستاها

عبدالکریم جمیری از نشست خود با معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری خبر داد و اظهار کرد: روستاهای استان بوشهر دچار محرومیت های فراوانی هستند و از مشکلات زیرساختی و کمبود امکانات اولیه زندگی رنج می برند، برای زدودن غبار این محرومیت و عقب ماندگی از چهره روستاها باید همه ظرفیت ها و توانمندی های موجود را بسیج کرد.

وی ادامه داد: در راستای افزایش اعتبارات جهت توسعه مناطق روستایی حوزه انتخابیه نشستی با دکتر امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری برگزار و در این نشست درخصوص مدیریت صحیح و توزیع عادلانه منابع برای رفع محرومیت‌ها بحث و گفت و گو شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با اشاره به حجم پایین اعتبارات روستایی استان بوشهر اذعان کرد: با پیگیری هایی که پیش از این از طریق وزارت نفت و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت گرفت موفق به جذب اعتباراتی برای توسعه زیرساخت ها، اجرای طرح های هادی و بهسازی و احداث راه های روستایی شدیم، در این نشست نیز مذاکراتی برای تخصیص اعتبار به مناطق روستایی شهرستان های بوشهر، گناوه و دیلم صورت گرفت.

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با قول مساعد دکتر امید اعتباراتی به استان اختصاص خواهد یافت که در کنار سایر اعتبارات جذب شده از طریق وزارت نفت و بنیاد مسکن، گوشه ای از کمبودها و مشکلات زیرساختی روستاها مرتفع خواهد شد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.