کتابخانه تاریخ ما | منبع کتاب های علوم انسانی

«پی دی اف تاریخ ما» یک گنجینه عظیم و با ارزش برای دوستداران حوزه علوم انسانی است. این کتابخانه یک مجموعه عظیم و گسترده از ایبوک‌های کاملا رایگان است که در ده‌ها زمینه متفاوت دسته بندی شده اند. بیش از 3300 کتاب با کیفیت و دسته اول منتشر شده در این زمینه گواهی بر این ادعاست. این کتابخانه یکی از معتبرترین پایگاه‌‌ها برای دانلود هر گونه کتاب علمی و دانشگاهی در حوزه علوم انسانی است و شما با دانستن نام کتاب یا نویسنده آن می‌توانید کتاب مورد نیاز خود را به صورت 00% رایگان و با فرمت PDF یا Doc دریافت نمایید.

کتابخانه تاریخ ما

اگر شما هم حوصله و یا زمان کافی برای یافتن یک وبسایت مناسب جهت دانلود کتاب‌های علوم انسانی را ندارید و یا این که به دنبال کتاب خاصی در این حوزه بوده و تاکنون موفق به یافتن آن نشدید همراه از کتابخانه تاریخ ما بازدید کنید.

برای دانلود کتاب‌های الکترونیکی از این سایت شما نیاز به طی فرایند طولانی ثبت نام نخواهید داشت و به سرعت به محتوای مورد نظر دست خواهید یافت. برخی از کتاب‌ها در این سایت بیش از 1 میلیون بار بازدید داشته اند و شما با استفاده از نظرات سایرین که در پایین هر کتاب بیان شده است، می‌توانید انتخاب خود را انجام دهید. کتاب‌ها به دسته‌های کتاب‌های مرجع، کتاب‌های تاریخی، کتاب‌های ادیان، دیوان شعر، سفرنامه‌ها،فلسفه، رمان و کتاب‌های صوتی تقسیم شده تا دسترسی به آنها سریع تر انجام شود.

یکی از پربازدیدترین بخش‌های کتابخانه تاریخ ما مربوط به بخش کتب مرجع است که در این میان کتاب تاریخ طبری از اهمیت بالاتر و بازدید بیشتری برخوردار است. کتابخانه تاریخ ما سعی دارد تا آثاری را منتشر کند که به هیچ عنوان حق ناشر و نویسنده آن ضایع نشود و صرفا کتبی که حق کپی رایت دارند را به صورت رایگان در دسترس قرار دهد.

دانلود کتاب های رمان بخش دیگری از کتابخانه تاریخ ما است که با استقبال خوبی از سمت کاربران مواجه شده است. شما میتوانید رمان های ایرانی و رمان های خارجی را با فرمت PDF و به رایگان از کتابخانه دریافت نمایید.

کتاب‌های صوتی تاریخ ما رویکرد جدیدی در روش‌های مطالعه می‌باشند که در این وبسایت مورد توجه قرار گرفته و برخی از کتاب‌ها به نسخه صوتی نیز در اختیار کاربران قرار گرفته است. از این مهم‌تر، در صورت نیافتن کتاب مورد نظر خود می‌توانید از بخش تماس این موضوع را به اطلاع مدیران پی دی اف تاریخ‌ما رسانده ، تا در اسرع وقت کتاب را یافته و در اختیار شما قرار دهند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.