مراسم تجلیل از مدال آوران کاراته قم برگزار شد

به گزارش خبرنگار «تاریخ ما»، مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان کاراته قم در سال ۹۷ شامگاه شنبه در فرهنگسرای جوان قم برگزار شد و مدال آوران این رشته ورزشی به همراه مربیان و چهره‌های موفق این رشته تجلیل شدند.

در این مراسم که با حضور سید محمدرضا هاشمی معاون سیاسی امنیتی استاندار قم، سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته و رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد امیر مهدی زاده ستاره بین المللی کاراته قم نیز در میان مهمانان حضور داشت.

سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته در این مراسم گفت: قم «قطب کاراته کا سازی» ایران است و امیدوارم مسئولان استانی بیش از پیش از کاراته قم حمایت کنند. کاراته قم ظرفیت بسیار بالایی دارد و می‌تواند مایه افتخار ورزش ایران باشد.

وی افزود: جهان کاراته، امیر مهدی زاده را در جام جهانی لینز اتریش تحسین کرد به طوری که حریف هلندی در فینال درمانده شده بود. کاراته در قم با وجود مربیان و قهرمانان خوشنامی که در آن وجود دارند می‌تواند به قلل موفقیت‌های پررنگ‌تری برسد.

رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان قم نیز در این مراسم عنوان کرد: فرهنگ قدر شناسی در جامعه ورزش مورد تقدیر است و بایستی تقویت شود و به همین دلیل، تجلیل از قهرمانان کاراته در قم به عنوان رشته‌ای موفق و محبوب مورد توجه و تایید است.

در پایان مراسم، مدال آوران و مربیان کاراته قم در دو بخش مردان و زنان بر روی سن حاضر شدند و در میان تشویق حاضرین هدایا و لوح تقدیر خود را دریافت کردند.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.