بزرگترین وبسایت تاریخی ایران ، تاریخ ما

چندین سال در مدرسه و دانشگاه به ما تاریخ آموختند، اما شاید کمتر به این موضوع پرداخته شد که چرا تاریخ می‌خوانیم و اصلا لزوم آموختن تاریخ چیست؟ تاریخ علمی است که رویداد‌های گذشته را برای ما بیان می‌کند و با بررسی نتایج و وقایع بعدی ، روابط بین حوادث را یافته و به این طریق ما را از نتایج تصمیماتمان آگاه‌تر می‌کند.

جست و جو در میان انبوه منابع برای یافتن اطلاعات کاری سخت و وقت گیر است. به همین خاطر این روزها با گسترش فضای اینترنتی در ایران و جهان، تمایل به مطالعه مطالب در سایت‌ها بیش از پیش شده است.

بزرگترین وبسایت تاریخی ایران
بزرگترین وبسایت تاریخی ایران

به همین خاطر عده‌ای از دوستداران تاریخ و فرهنگ به کوشش انی کاظمی دور یکدیگر جمع شده و بر آن شدند تا یک بستر مناسب جهت گسترش فضای فرهنگی و تاریخی کشور فراهم آورند و اقدام به تاسیس یک وبسایت تاریخی نمودند.

تاریخ ما، گسترش فرهنگ و تاریخ در بستر وب

این بستر که هم اکنون تاریخ ما نامیده می‌شود، فرزند و محصول تلاش‌های مداوم و ۱۳ ساله این افراد است که با کوشش های خود آرزو دارند تا مردم کشور عزیزمان ایران را بیش از پیش با تاریخ ایران و ملل آشنا نمایند. زیرا شناخت تاریخ باعث می‌شود خود و پیشینیان خود را بهتر بشناسیم و اتفاقات و پیامد‌های امروز و دیروز را بهتر مقایسه کنیم.

بخش‌های مختلف تاریخ ما

تاریخ ما طی ۱۳ سال فعالیت منظم خود ، دارای ۱ میلیون صفحه ایندکس شده در گوگل است و از بخش‌های متنوعی تشکیل شده که طبق سلیقه خود می‌توانید به مطالعه هر بخش بپردازید.  بخش معرفی مشاهیر، آهنگ های قدیمی، اساطیر و افسانه‌ها، دانلود کتاب رایگان و اخبار میراث فرهنگی نیز از دیگر بخش‎‌های این وبسایت است که به ۳ زبان انگلیسی، عربی و ترکی در اختیار مشتاقان تمدن و فرهنگ قرار گرفته است. تاریخ آمریکا، تاریخ مصر، تاریخ ایران و جهان از بخش های مختلف سایت تاریخ ما به شمار می روند.

تاریخ ما مناسب چه کسانی است؟

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به دنبال رویداد‌های تاریخی و باستانی هستید و می‌خواهید در مورد گذشته‌ها چیزهای بیشتری بدانید، حتما به سایت تاریخی تاریخ ما سر بزنید. شما می‌توانید از منوی بالای آن به تمام دسته‌بندی‌ها دسترسی داشته باشید و مطلب مورد نظر خود را بیابید.

 

بزرگترین وبسایت تاریخی ایران
بزرگترین وبسایت تاریخی ایران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.