تکریم امام خمینی (ره)؛ تکریم ارزش‌های اسلامی و تعظیم شعائر الهی

حجت‌الاسلام عمران حسینی‌نسب در گفت‌وگو با خبرگزاری تاریخ ما، با اشاره به سالروز ارتحال امام‌ خمینی (ره)، مقام معظم رهبری را به علت ارتباط با امام راحل و حضور در کوران انقلاب و بعد آن، رهبری انقلاب اسلامی، بهترین شخص برای تفسیر شخصیت و خط امام راحل دانست و اظهار کرد: امام راحل مومن و متعبد انقلابی بود.

وی، تحول‌خواهی و تحول‌آفرینی را از ویژگی‌های بارز امام خمینی (ره) در کلام مقام معظم رهبری عنوان کرد و ادامه داد: امام خمینی (ره) چون انقلابی بودند، تحول‌آفرین شدند.

حسینی‌نسب با بیان اینکه ارتحال امام و انتخاب مقام معظم رهبری به رهبری انقلاب اسلامی، دو اتفاق مهم در روز ۱۴ خردادماه سال ۱۳۶۸ است و این دو اتفاق باید در کنار هم دیده شود، افزود: انتخاب مقام معظم رهبری به رهبری، خلاء امام راحل را جبران و دشمنان را ناامید کرد.

امام جمعه سلطانیه، با بیان اینکه در کنار امام راحل، شخصیتی انقلابی و ولایی چون حاج سید احمد خمینی آرمیده که گفت هر کس بین خط امام و خط مقام معظم رهبری تفاوت قائل شود، در خط آمریکا است، تصریح کرد: خط و اهداف امام راحل در ۳۲ سال گذشته توسط رهبر انقلاب اسلامی ادامه پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه بعد از ۳۲ سال، یاد و نام امام خمینی (ره) همچنان زنده بوده و عشق به ایشان در قلب‌ها پابرجا است، یادآور شد: پیاده‌روی عاشقان امام در ایام سالگرد رحلت آن حضرت، یک نمونه از عشق و محبت مردم به امام خمینی (ره) بوده و مهم‌تر از همه، تکریم امام راحل، تکریم ارزش‌های اسلامی و تعظیم شعائر الهی است.

این کارشناس دینی به موضوع مهم انتخابات پیش رو اشاره کرد و با بیان اینکه عاشقان امام (ره) و انقلاب در انتخابات، حضور حداکثری خواهند داشت، خاطرنشان کرد: در دو قطبی جبهه انقلابی و جبهه غیرانقلابی، وفاداران به امام خمینی (ره) و انقلاب به جبهه انقلابی رأی خواهند داد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.