سفره‌های خالی هنرمندان موسیقی نواحی را دریابید

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، متن این نامه سرگشاده خطاب به رییس جمهور منتخب بدین شرح است:

«انتخاب به جا و شایسته جنابعالی که نشان از درایت و لیاقت و توانمندی شما را دارد، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و یادآور می‌شود حال، موعد خدمت و تلاش برای رفع مشکلات اهالی فرهنگ و هنر است. موعد آزمون مسئولان است که با دوستی و صمیمیت، تلاش و پویایی برای دستیابی به افتخارات ملی و بین‌المللی دست‌به‌کار شوند.

همچنین به نمایندگی از جامعه هنرمندان نواحی ایران از رئیس‌جمهور محترم توقع می‌رود که با گذر از شمار وعده‌های دوره‌های قبل در حیطه عمل، یار و همراه جامعه هنری باشند و با رعایت حقوق هنرمندان، ساماندهی بیمه آنها و تامین زمینه‌های هنری، فرصت خلق آثار ماندگار در موسیقی اقوام و ریشه‌دار ایرانی را فراهم سازند.
هنرمندان موسیقی نواحی بدون پشتوانه بوده و هیچ ادله‌ای برای دفاع از حقوق این عزیزان وجود نداشته و در بدترین شرایط و مشکلات مالی به سر می‌برند. در دو سال اخیر که شاهد کرونا بودیم، اینان در حالی که بیکار و بی پول شدند، همچنان با سفره‌های خالی به میدان آمدند.
هرچند که در مذاکرات و مناظرات به هنر و فرهنگ توجه خاصی نشد ولی به هر روی حال انتظار می‌رود با تحقق وعده‌ها در سامان‌دهی و تأمین رفاه نسبی اهالی فرهنگ تلاش شود.
همچنین از رییس‌جمهور منتخب انتظار می‌رود با مشورت نخبگان فرهنگی‌هنری به انتخاب وزیر و معاون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همت گمارده و وزیری از جنس فرهنگ و هنر و دغدغه‌مند هنر برگزینند.»

پایان خبر / تاریخ ما 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.