ملاقات مردمی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح به صورت ویدئوکنفرانس

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح، در این برنامه ملاقات مردمی، حجت الاسلام والمسلمین بهرامی به پرونده ۱۲ نفر از مراجعان به صورت حضوری در تهران و ۱۴ نفر در استان‌های اصفهان، گلستان، یزد، خراسان شمالی و سیستان و بلوچستان به صورت ویدئوکنفرانس رسیدگی و دستوراتی برای اجابت خواسته‌های آنها صادر کرد.

تسهیل در پرداخت بدهی زندانیان کم بضاعت، پیگیری تسریع در پرداخت دیه از بیت المال، بررسی استفاده از پابند برای چند زندانی، پرداخت کمک به چند خانواده معسر زندانی و اعطای مرخصی به چند زندانی از جمله مهمترین دستورات رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح برای رسیدگی به امور شهروندان بود.

همچنین رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح دستور بررسی اعاده دادرسی برای پرونده یک شاکی که در جریان درگیری های سال ۱۳۶۱ بجنورد بر اثر تیراندازی دچار مشکل جسمانی شده بود، صادر کرد.

شاکی در سال ۱۳۸۰ شکایت کرده بود و همان سال درباره پرونده وی قرار منع تعقیب صادر شده بود.

رسیدگی به مشکلاتی استخدامی در نیروهای مسلح از دیگر خواسته‌های مراجعان بود که متقاضیان به دیوان عدالت اداری راهنمایی شدند.

استخدام فرزند در سازمان قضایی نیروهای مسلح درخواست فردی دیگر بود که حجت الاسلام والمسلمین بهرامی آن را منوط به شرکت و قبولی در آزمون استخدامی دولت دانست.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.