اولین ۳ امتیاز گاندوها در هفته اول ثبت شد/ذوب آهن از سد پالایش گاز گذشت

پرونده فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور، امروز (شنبه- ۲۲ آبان ماه) با انجام شش دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد، در اصفهان و از ساعت ۱۳ تیم ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم پالایش گاز ایلام بود که در نهایت با نتیجه ۲ برصفر به پیروزی رسید.

 اسامی تیم فوتبال ذوب آهن:
الهام فرهمند، زهره کودایی، مینا داوودی، فاطمه اردستانی، سمیه فیضی، هانیه علیمردانی، مرضیه فیضی، سمیه خرمی، معصومه همتی و شیوا فاضلی.
مربی: مهسا آقا بزرگی
مدیرتیم: حمیده کریمی

اسامی تیم پالایش گاز ایلام:

هلاله عبدالهی، روژین تمریان، اسما نظری پاکدل، طاهره آزادی، سانیا نقی زاده، فاطمه حسینی نژاد، سپیده حاجی نسب، مریم نامی، روناک جعفرزاده، سوگل یاسمی و فاطمه یوسفی
سرمربی: ندا عزیز پور
مدیر تیم: پریان عزیزی

داوران: سلما رضوی، مرضیه بهداروند، زینب منادیان و زهرا رئیسی.
ناظر بازی: سمیرا بیگدلی
 ناظر داوری : الهه کاظمی

تیم ذوب آهن که فصل جدید را با تغییرات در ابتدای فصل و استعدادیابی شروع کرده بود، در ادامه همانند دیگر تیم های این باشگاه نقل و انتقالات خود را بی سر و صدا انجام داده و تمرینات خود را برای این فصل با امینی آغاز کرده بودند، اما در ادامه سمیه شهبازی بود که به نیمکت گاندوها رسید تا اولین بازی ذوب آهن با شهبازی آغاز شود، البته از روی سکوها.
فاطمه اردستانی در دقیقه ۱۲ پنالتی گرفته شده توسط رضوی داور این دیدار را به تیرک زد تا اولین فرصت گل تیمش را از دست بدهد.

در ادامه ذوبی ها باز هم موقعیت‌هایی برای گشودن دروازه ایلام داشتند که یکی پس از دیگری از دست دادند.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را ذوب آهن تهاجمی تر آغاز کرد، در مقابل تیم ایلامی با بستن راه‌های نفوذ و استفاده از ضد حملات خود را به دروازه ذوب آهن رساند که کودایی تک موقعیت‌های میهمان را ناکام گذاشت، در ادامه الهام فرهمند در تیم ذوب آهن بود که با بازی سازی خود پایه گذار گل اول تیمش توسط زینب شاتری شد، دو دقیقه بعد شاگردان شهبازی توسط سمیه فیضی به گل دوم رسید.

در نهایت بازی نتیجه ۲ برصفر به سود ذوب آهن به پایان رسید تا هفته اول را با پیروزی به پایان برسانند.

اخطار: 
فاطمه اردستانی،هانیه علیمردانی از تیم ذوب آهن
هلاله عبدالهی، سپیده حاجی نسب، روناک جعفرزاده از تیم پالایش گاز ایلام

اخراج:

هلاله عبدالهی از تیم پالایش گاز ایلام

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.