افول آمریکا روند تندتری به خود گرفته است

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما ، حسین اکبری  در دومین اجلاسیه مجمع جهانی مستضعفین که صبح امروز با موضوع « یمن؛ محور تحول و خودباوری جهان اسلام» در سالن اجلاس سران در تهران  برگزار شده بود، گفت:دفاع از مسلمانان و آزادگان جهان نگاه و اساس قرآنی دارد و  برگرفته از آیات قرآن است. خداوند وعده داده که مستضعفان بر جهان حاکم شوند و امیدوارم روزی مستضعفان جهان نیز در برابر استکبار قدرت خود را نشان دهند.

 وی ادامه داد:این وعده اکنون در حال محقق شدن است و  مقاومت مردم یمن نمونه عینی دفاع مستضعفان در برابر مستکبران جهان است.
اکبری  در بخشی دیگر از صحبت های خود تصریح کرد : امروز  فلسطین در شرایط سختی قرار دارد که تحت سیطره رژیم صهیونیستی و اشغالگر و جعلی توانسته بازی را به سود خود تغییر دهد.

معاون دبیر کل مجمع بیداری اسلامی افزود : امروز مقاومت مردم  فلسطین به تنهایی پاسخگوی آمریکا، رژیم صهیونسیتی و هم پیمانانش است. فلسطین روزی برای دفاع از خود منتظر جامعه جهانی و سازمان ملل بود ولی اکنون خود به تنهایی می تواند در برابر مستکبران بایستد.  

 اکبری تصریح کرد : در حال حاضر افول آمریکا  روند تندتری به خود گرفته و اندیشه قرآنی بسیج مبتنی بر نجات همه بشریت می‌تواند در نظام آینده بین الملل جایگاه اساسی داشته باشد.

 وی تاکید کرد: همزمان با افول آمریکا، هژمونی آمریکا برچیده خواهد شد و آنچه در جهان اسلام باقی خواهد ماند، کشورهایی هستند که می‌توانند مقاومت را یاری کنند و در برابر کشورهای پیرو نظام سلطه بایستند.

وی با بیان این که سران کشورهای عربی باید به خواست مردم خود احترام بگذارند و مستضعفان را یاری کنند و به عنوان قدرتی که می تواند جهان اسلام را یاری کند، پیرو آن باشند، خاطرنشان کرد :جهان اسلام باید  خود را به عنوان یک  قدرت موثر و تأثیرگذار باور کند و به اضمحلال اسرائیل و آمریکا ایمان داشته باشند.

وی در پایان صحبت های خود یاد  شهدای مقاومت از جمله شهید سلیمانی را گرامی داشت .

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.