رشته “مدیریت کسب و کار” در علمی کاربردی جهاد دانشگاهی همدان راه‌اندازی می‌شود

میلاد باقری در گفت‌وگو با خبرگزاری تاریخ ما، اظهار کرد: ۸۰۰ دانشجو در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی همدان، تحصیل می‌کنند که از این تعداد، ۳۲۶ دانشجو در مهرماه به این مرکز آمدند و دانشجوی جدیدالورود هستند.

باقری تصریح کرد: این دانشجویان در ۲۳ رشته و در قالب دو گروه فرهنگ و هنر و صنعت، مشغول به تحصیل هستند.

وی ادامه داد: در سنوات گذشته، بهمن‌ماه تکمیل ظرفیت داشتیم اما خوشبختانه برای اولین بار در بهمن‌ماه، ثبت نام جدید خواهیم داشت و رشته مدیریت کسب و کار نیز در صورت تایید، به مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی همدان اضافه خواهد شد. 

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی همدان در رابطه با مزایای تحصیل در این دانشگاه، گفت: کلاس‌های این مرکز در بعد از ظهرها برگزار می‌شود، وام دانشجویی، پایین‌ترین نرخ شهریه در میان دانشگاه‌های کشور و ورود بدون آزمون به دانشگاه‌، از مزایای تحصیل در جهاددانشگاهی است.

وی با اشاره به بازگشایی حضوری کلاس‌های مرکز علمی و کاربردی جهاددانشگاهی همدان، مطرح کرد: در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی همدان به دلیل نداشتن دانشجوی غیربومی ساکن در خوابگاه و نداشتن سلف سرویس، کلاس‌های عملی به صورت حضوری، برگزار می‌شود.

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی همدان، ادامه داد: کلاس‌های حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد تایید دانشگاه علوم پزشکی برگزار خواهد شد و همراه داشتن کارت واکسن برای دانشجویان، الزامی است.

باقری در رابطه با نحوه برگزاری امتحانات این مرکز، توضیح داد: امتحانات به صورت حضوری برگزار خواهد شد اما فعلا در رابطه با جزئیات برگزاری آن، تصمیم‌گیری نشده و باید ببینیم در دی‌ماه، شرایط به چه صورتی خواهد بود.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.