روحیه استکبارستیزی بین دانش آموزان باید تقویت شود

مدیر کل آموزش و پرورش  کرمانشاه:
باید دانش آموزان را بسیجی بار بیاوریم 

مجید یزدان پناه در دیدار با فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، از تشکیل بسیج به عنوان یادگار مهم امام(ره) یاد کرد و افزود: ایجاد بسیج توسط حضرت امام در ابتدای پیروزی انقلاب  موجب مصون ماندن کشور از حوادث و فتنه‌های مختلف شده است.

یزدان پناه با اشاره به اهمیت تقویت روحیه استکبار ستیزی در بین دانش آموزان، تاکید کرد: حفظ روحیه بسیجی در بین دانش آموزان و گسترش آن یکی از ضرورت های جامعه امروز است.

وی با بیان اینکه بسیج دانش آموزی باید روحیه بسیجی را در بین دانش آموزان ترویج دهد، ادامه داد: اصول مبانی فکری انسان در دوران نوجوانی و جوانی شکل می‌گیرد، لذا تقویت معنویت و اخلاق اسلامی در این سنین دانش آموزی  بسیار اهمیت دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه سپس بر تقویت روحیه استکبار ستیزی در بین دانش آموزان تاکید کرد و گفت: تمام انبیای الهی برای مبارزه با ظلم مبعوث شده‌اند لذا مسئله استکبار ستیزی و ظلم ستیزی یک موضوع محوری در دین مبین اسلام است که باید در وجود دانش آموزان نهادینه شود .

وی اضافه کرد: تقویت روحیه استکبار ستیزی، تربیت نیروهایی در طراز انقلاب، ایجاد نشاط و شادابی و پیاده سازی سند تحول بنیادین از جمله اهداف سازمان بسیج دانش آموزی در گام دوم انقلاب در استان خواهد بود.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.