چرا اعتبارات شهرستان بم برگشت می خورد؟ ما از مسئولان گله مند هستیم

حجت‌الاسلام والمسلمین  قاسم دانشی درخطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان بم ضمن رعایت تقوای الهی برای خود و همه مردم بیان داشت در آستانه سالروز شهادت دو روحانی بزرگ و شخصیت مهم کشور یکی میرزا کوچک خان جنگلی و حضرت آیت الله مدرس هستیم که روز شهادت آیت الله مدرس را به عنوان روز مجلس نام گذاری کرده اند و این روز را به تمامی نمایندگان مجلس علی الخصوص نماینده شرق استان کرمان تبریک عرض می کنیم.  

خطیب نماز جمعه بم خطاب به نماینده مردم شرق استان کرمان گفت : مردم شریف شهرستان بم توقعاتی  از نماینده منتخب شهرستان بم دارند که انشاءالله این مهم صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین دانشی در ادامه گفت؛ در جلسه کمیته اشتغال مسئولین استانی اعلام کردند یک سری اعتبارات به شهرستان بم داده شده است که با عدم جذب این اعتبارات یا عدم ایجاد کار برگشت خورده،  مسئولین استانی می گویند فرمانداران و مسئولین شهرستان های دیگر  پشت درب این اتاق منتظر هستند تا اعتبارات برگشت بخورد و آنها را جذب کرده تا  برای شهرستان خود کار کنند.  

وی بیان داشت :مسئولین شهرستان بم یک سفری را به شهرستان های جنوبی داشته باشند تا ببینند که چه کار هایی در آن مناطق انجام شده  ما باید آنها را تحسین کنیم.

 وی ضمن گلایمندی از مسئولین  خواست: باید ازدیگر  شهرستان ها الگو برداری داشته باشید  و تلاش برای عمران شهرستان داشته باشید و برای مردم داد بزنید، به جای این درگیری های داخلی و پرداختن به مسائل شخصی، بهتر نیست به دنبال پرداختن به امور مردم و به دنبال جذب اعتبارات باشید، مسئولین بم بزرگ اگر اعتبار دارید خوب کار کنید اگر هم ندارید به دنبال تامین اعتبارات از استانداری باشید.  

امام جمعه بم اظهار داشت  :اگر نوای دلنشین تفکر بسیجی در هر کشوری حاکم شود آن کشور بیمه می شود روحیه بسیجی همان پیرو خط امام  و رهبری است، خستگی ناپذیر است، دلسوز مملکت است و هیچ مرز جغرافیایی هم ندارد .

وی ادامه داد: حزب الله لبنان، حشد الشعبی عراق، فاطمیون و زینبیون همه بسیجی و تفکر بسیجی دارند و اگر مسئولین ما روحیه بسیجی داشته باشند تمامی مشکلات حل خواهد شد.

پایان خبر / تاریخ ما 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.