پروژه‌های راه و شهرسازی استان مشمول بودجه ملی شود

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما- آیت‌الله مصطفی محامی در دیدار مدیر کل راه و شهرسازی جنوب استان گفت: مجموعه راه و شهرسازی در توسعه استان نقش زیربنایی داشته و هر چه کار با سرعت بیشتری دنبال شود در تسریع رشد استان موثر خواهد بود.

امام جمعه زاهدان افزود: برای ایفای نقش استان در حوزه حمل و نقل و ترانزیت نیازمند توسعه زیرساخت ها در حوزه راه می باشیم.

آیت‌الله محامی بیان کرد: طولانی شدن پروژه های راه و شهرسازی با توجه به شرایط اقتصادی و تورم، بسیار هزینه‌بر خواهد بود و نیاز است تا با همراهی و همکاری استاندار برای عملیاتی نمودن پروژه ها بودجه ملی در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: دور اندیشی و استفاده از مصالح با کیفیت جهت ساخت و ساز مطلوب بسیار مهم است و باید به اجرای کار به صورت صحیح توجه داشته باشید.

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: ساماندهی حاشیه نشینی به نوعی تحفظ بر بیت المال و منافع ملی می باشد زیرا در مواردی افراد به دنبال زمین خواری هستند.

وی گفت: رفع پدیده حاشیه نشینی به تنهایی ممکن نیست و دستگاه های مختلف باید در این راستا تلاش کنند زیرا مشکل با ساخت مسکن حل نمی شود بلکه با اینکار عده زیاد دیگری نیز به همین امید به حاشیه نشینی روی می آورند.

آیت‌الله محامی اظهار کرد: افراد نیازمند، وضعیت نامطلوب حاشیه شهر را به سختی های موجود در روستاهای خود ترجیح دادند که برای بهبود شرایط باید زمینه اشتغال در روستاها فراهم شده و در همان مناطق نیز مسکن در نظر گرفته و به دنبال حل ریشه ای این معضل باشیم.

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان خاطر نشان کرد: با وجود همه محرومیت ها بودجه زیادی وارد استان می شود که باید از این منابع استفاده درست و بهینه داشته باشیم.

همچنین در ابتدای این دیدار حمزه امیریان مدیر کل راه و شهرسازی جنوب سیستان‌وبلوچستان به بیان مشکلات و موانع پیش رو پرداخته و گزارشی مکتوب از عملکرد این مجموعه را ارائه نمود.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.