سومین جشنواره ملی رسانه ای ابوذر برگزار می شود

به گزارش خبرنگار «تاریخ ما»، ابراهیم گرماب دری عصر یکشنبه در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه در ساری با اشاره به اتفاق خوب در مجموعه رسانه استان مازندران اظهار داشت: حمایت از کالای ایرانی از بخش های جشنواره ملی رسانه ای ابوذر است و این در راستای شعار سال جاری برگزار می شود.

گرماب دری به وظیه مطالبه گری و دفاع از حق مردم اشاره کرد و گفت: امسال سومین جشنواره ملی رسانه ای ابوذر را برگزار می کنیم و اولین جشنواره ای است که فقط بچه های رسانه درگیر آن هستند و سال قبل حدود ۱۳ هزار و ۵۰۰ آثار به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

جانشین بسیج رسانه کشور افزود: یکی از آسیب ها و آفت ها در حوزه رسانه و خبررسانی  این است درگیر جناح های سیاسی شویم.

وی دو قطبی کردن جامعه را از توطئه های دشمن بیان کرد و گفت: وقتی خبرنگار باتعهد به وظایف اصلی خود توجه کند وی نباید خود را فدای جناح های سیاسی و درگیر این مسئله کند.

وی با عنوان اینکه خود را گرفتار واژه های چپ و راست در حوزه سیاسی نکنیم اظهار داشت: باید به وظیفه رسانه ای خود عمل کنیم زیرا مردم به ما اعتماد می کنند و خبرنگار چشم بیدار جامعه و امانتدار است.

جانشین بسیج رسانه کشور با تاکید بر اینکه نباید خارج از اخلاق خبرنگاری و تعهد شغلی عمل کنیم تصریح کرد: در شغل شریف و سخت و مظلوم خبرنگاری باید به تعهدات عمل کنیم.

وی با اشاره به برخی مشکلات فراروی خبرنگاران، بیمه خبرنگاری را حق مسلم آنان برشمرد و گفت: متاسفانه به مسئله معیشت خبرنگار آنگونه که باید توجه نشده است.

گرماب دری امید آفرینی را از وظایف اصلی رسانه برشمرد و ترویج خبر خوب را از دیگر مسئولیت ها بیان کرد و گفت: توجه به محرومان و محرومیت زدایی از جمله ماموریت های اصحاب رسانه به شمار می رود.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.