کاهش تعداد گردشگران خارجی در استان فارس

‌به گزارش «تاریخ‌ما»، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی فارس، مصیب امیری در نشست تخصصی گردشگری، گفت: میراث فرهنگی با هدف توسعه‌ی گردشگری در فارس تلاش می‌کند با استفاده از خرد جمعی و راهکارهای اجرایی تخصصی، نشست‌هایی را در حوزه‌های مختلف برگزار کند.

امیری یادآور شد: این نشست‌های تخصصی در حوزه‌های گردشگری، صنایع‌دستی و رسانه به شکل برنامه‌ریزی شده برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی فارس با اشاره به کاهش جمعیت گردشگری خارجی با توجه به شرایط کنونی، گفت: باید با برنامه های ضربتی و عملیاتی شرایط را برای تحرک پذیری گردشگری داخلی و درون استانی متمرکز نمود .

امیری گفت: می‌توان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های غنی شناخته شده و ناشناخته استان فارس در حوزه‌های مختلف گردشگری و با همکاری بخش خصوصی بسته‌های ارزان‌قیمت برای جذب گردشگران داخلی تهیه و اجرایی کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی فارس با بیان اینکه اضافه‌شدن یک روز به تعطیلات آخر هفته‌ از موارد در دست پیگیری است، گفت: این موضوع می تواند در پویایی سفرهای درون استانی موثر باشد.

امیری همچنین از ‌رایزنی با بخش زیارتی دیگر استان‌ها و مبادله‌ی تفاهم‌نامه‌هایی با هدف ارتقاء ظرفیت گردشگری مذهبی خبر داد.

مدیرکل میراث فرهنگی با بیان اینکه آژانس مسافرتی حلقه پیوند دهنده اجزای گردشگری است، گفت: این جلسات هم اندیشی و تخصصی  می‌تواند زمینه را برای تحول در بخش گردشگری و رفع مشکلات با استفاده از نظر متخصصین فراهم کند.

براساس این گزارش، مدیران و فعالان بخش خصوصی در حوزه‌ی گردشگری نیز در این جلسه نقطه‌نظرات و دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.

انتهای پیام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.