جذب چند مشتزن خارجی

ایرج سپهوند در گفت‌وگو با خبرگزاری تاریخ ما اظهار کرد: مقدمات حضور تیم ما در لیگ برتر بوکس انجام شده و با یک تیم قدرتمند شرکت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه تیم را برای قهرمانی می‌بندیم، گفت: قرار است نیمه اول اسفند ماه به میزبانی اراک رقابت‌های لیگ برتر آغاز شود.

سپهوند با بیان اینکه کادرفنی و تقریباً مشتزنان مشخص شده‌اند، افزود: قصد داریم از دو یا سه مشتزن خارجی استفاده کنیم و حدود ۷۰ درصد تیم را مشتزنان لرستانی‌ تشکیل می‌دهند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد با بیان اینکه لرستان ظرفیت‌های زیادی در بوکس دارد، اضافه کرد: دو سال در دوومیدانی تیمداری کرده‌ایم که نتایج خوبی حاصل شده و به دنبال این هستیم که در بوکس نیز به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: تیمداری پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد در دوومیدانی ادامه خواهد داشت و امیدواریم برای بوکس نیز شرایط به گونه‌ای باشد که سال‌های آینده نیز بتوانیم تیمداری کنیم.

سپهوند ضمن تشکر از دکتر رحمتی مدیرعامل شرکت پلیمر خلیج فارس و اعضای هیئت مدیره این شرکت برای تیمداری و حمایت از ورزشکاران، تاکید کرد: امیدواریم سایر شرکت‌های مهم نیز از ورزش حمایت کنند تا شاهد رشد تیم‌های رشته‌های مختلف و ارتقای سطح کمی و کیفی مسابقات باشیم.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.