زنگ انقلاب در بیت تاریخی امام راحل نواخته شد

بهروز اکرمی دوازدهم بهمن ماه، در آیین گلباران بیت تاریخی امام خمینر(ره) در خمین و نواختن زنگ انقلاب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیروزی انقلاب، پیام استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به جهان مخابره کرد و پس از 42 سال همچنان مردم ایران در عمل اثبات کردند که مردمی مستقل هستند.

وی با بیان اینکه مردم ثابت کرده‌اند که حاضرند از جمهوری اسلامی تا پای جان صیانت کنند و زیر بار زور نمی‌روند، گفت: همچنان پس از گذشت سال‌ها، پیام انقلاب در عرصه عمل خودنمایی می کند.

اکرمی تصریح کرد: افرادی که خواب‌هایی برای جمهوری اسلامی دیده بودند، رفتند، اما جمهوری اسلامی همچنان پابرجاست.

احمد طهرانی فرماندار خمین نیز با اشاره به اینکه هر ساله برنامه های دهه فجر استان مرکزی از شهرستان خمین و بیت تاریخی امام خمینی(ره) آغاز می‌شود، افزود: امسال نیز این روند با توجه به شرایط بیماری کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، اما برنامه‌ریزی انجام شده در شهرستان به شکلی است که از تمام ظرفیت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی جهت برگزاری دهه فجری باشکوه استفاده شود.

وی تصریح کرد: هرساله جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان نیز در خمین برگزار می شد، اما امسال با توجه به شرایط کرونایی استان و کشور، جمع محدودی از مسئولان استان و شهرستان را در بیت تاریخی امام راحل میزبان هستیم.

طهرانی بیان کرد: پس از گذشت چهل و دو سال از پیروزی انقلاب اسلامی، با وجود همه مشکلات، دستاوردهای انقلاب اسلامی برای همه ایرانیان و جهانیان مشهود است و امیدواریم با همت و تلاش مسئولان و پشتیبانی مردم بتوانیم به اهداف و آرمان‌های انقلاب دست یابیم.

فرماندار خمین افزود: ۱۵۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی، هنری شهرستان با حداقل جمعیت برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، در این آیین در ساعت ۹.۳۳ صبح، همزمان با ورود تاریخی امام راحل به کشور، زنگ انقلاب در بیت تاریخی ایشان نواخته شد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.