استقبال بیشتر دانشجویان از مسابقات آنلاین مجازی دارت کشوری

محمدرضا شهابی در گفت‌و گو با خبرگزاری تاریخ ما، با اشاره به میزبانی شایسته اردبیل در برگزاری اولین دوره مسابقات آنلاین دارت دانشجویان کشور به میزبانی دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: جا دارد از رئیس دانشگاه و همچنین مدیران، مسئولان و کارشناسان تربیت بدنی دانشگاه محقق اردبیلی قدردانی کنیم که میزبانی شایسته‌ای را با تأمین امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در برگزاری این رویداد ورزشی انجام دادند.
وی تصریح کرد: ‌با تاکید وزارت علوم و رئیس سازمان دانشجویان کشور تلاش شد تا دانشجویان در هر وضعیتی به شکل پویا و فعال در رقابت‌های مختلف ورزشی حضور پیدا کنند که با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا تصمیم بر این شد تا مسابقات در رشته دارت نیز به صورت آنلاین و مجازی برگزار شود.
رئیس انجمن دارت دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور گفت: پتانسیل برگزاری مجازی رقابت‌های دارت در سطح دانشجویان کشور وجود داشت و ما در دو روز برگزاری مسابقات در اردبیل با شرایط مطلوب شاهد به ثمر نشستن اهداف و برنامه‌ها در این حوزه بودیم.
شهابی افزود: بدون اینکه به ماهیت رشته دارت لطمه‌ای وارد شود، مسابقات به صورت آنلاین و با حضور دانشجویان برگزار شد تا نفرات منتخب از دانشگاه‌های مختلف کشور معرفی شده و تجلیلی را از آنها به صورت مجازی شاهد باشیم.
رئیس انجمن دارت دانشجویان کشور در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: برگزاری این رویدادها نشان داد که ما از این به بعد می‌توانیم حتی با بهبود شرایط بیماری کرونا در کنار برگزاری مسابقات حضوری، دارت را به شکل مجازی و آنلاین نیز برگزار کنیم که حتی استقبال دانشجویان در این شرایط بیشتر از رویه حضوری بوده است.
وی اضافه کرد: ما به دانشگاه محقق اردبیلی پیشنهاد کردیم تا میزبانی مسابقات ورزشی متعدد را عهده‌دار شده و در آینده در رشته دارت نسبت به برگزاری مسابقات چند جانبه برون مرزی نیز برنامه‌ریزی کرده و تدارک لازم را ببیند.
شهابی ادامه داد: تیم منتخب این مسابقات خود را برای مسابقات برون مرزی آماده خواهد کرد که ما نفرات منتخب را در گروه واتساپ عضو کرده و تمرینات لازم را ارائه می‌کنیم تا آمادگی این تیم برای همیشه برقرار باشد.
عضو هیئت علمی دانشگاه حکیم سبزواری اظهار کرد: پتانسیل‌های خوبی در دانشگاه محقق اردبیلی اعم از سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای برگزاری مسابقات دو و چهار جانبه بین‌المللی وجود دارد که انتظار می‌رود با دعوت از کشورهای همسایه، این رویداد را با میزبانی دانشگاه محقق اردبیلی شاهد باشیم.
پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.