ابلاغ پروتکل بهداشتی اسکی در سطح تیم‌ملی و لیگ برتر/ مجوز بازگشایی پیست‌ها هنوز صادر نشده است

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، پس از تدوین پروتکل بهداشتی تمرینات و مسابقات تیم ملی و لیگ اسکی، درخواست ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش به منظور تایید و ابلاغ این پروتکل به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارجاع شد و در نهایت معاون وزارت بهداشت در نامه‌ای به معاون وزیر ورزش و جوانان، پروتکل بهداشتی تمرینات و مسابقات تیم ملی و لیگ اسکی را ابلاغ کرد.

در این نامه در پاسخ به نامه مورخ دوم شهریورماه و تشکیل جلسات مستمر کارشناسان با فدراسیون ورزشی اسکی، راهنمای گام دوم مبارزه با کووید ۱۹، فاصله‌گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط و کار در تمرینات و مسابقات تیم ملی و لیگ برتر اسکی ارسال شده است.

پیش از این محمد اسد مسجدی، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی به خبرگزاری تاریخ ما اعلام کرده بود که برای رشته‌های اسکی و ژیمناستیک پروتکل‌های بهداشتی مربوطه با همکاری فدراسیون‌های ذی‌ربط تهیه و به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارجاع شده است تا در راستای تایید و اجرای آن اقدام شود.

باید در نظر داشت که پروتکل بهداشتی ابلاغ شده تمرینات و مسابقات تیم ملی و لیگ برتر اسکی بوده و شامل بازگشایی پیست‌های اسکی که مورد استفاده عموم قرار می‌گیرد، نیست.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.