راهنمای اجاره ماشین در دبی | طریقه و شرایط رنت ماشین دبی

خدمات اجاره ماشین دبی

این روزها با افزایش سفر مردم به کشورهایی مثل دبـی شاهد افزایش رنت ماشین در دبـی هم هستیم و این موضوع به خوبی میتونه به ما نشون بده که عموم مردم علاقه زیادی به مسافرت و استفاده از ماشین های این کشور رو دارن تا به این شکل بتونن سفر لذت بخش تری را تجربه کنن. اما چطوری میشه از ماشین های رنتی این کشور استفاده کـرد؟ آیا تا به حال تصمیم گرفتین اجاره ماشین در دبـی را تجربه کنین؟

اجاره ماشین در دبـی

در صورتی که قصد اجاره ماشین در دبـی را دارین میتوانید همین حالا با کارشناسان اجاره خودرو ما در دبـی از طریق واتس اپ و یا پشتیبانی سایت در تماس باشید ، از مزایای اجاره ماشین ما متصدی فارسی زبان هست و قبول پرداخت ریالی و درهمی ، شما عزیزان جهت رزرو رنت ماشین و یا اجاره ماشین در دبی به صفحه لینک شده میتوانید مراجعه نمایید.

همونطور که میدونین کشور دبـی با توجه به پیشرفت هایی که از گذشته تا به امروز داشته تونسته به محبوبیت بسیار زیادی توی کل دنیا برسه و ما سالانه شاهد افزایش آمار مسافرانی هستیم که این کشور رو به عنوان مقصدشون برای مسافرت انتخاب میکنن. در مقابل به پاس استقبالی که مردم از این کشور تاحالا داشتن، دبـی هم تموم تلاش خودش رو به کار گرفته تا تمام خدمات رفاعی لازم و امکانات موردنیاز مسافرین را براشون فراهم کنه تا طی دوره مسافرتشون با مشکل و کمبود خاصی مواجه نشن.

یکی از امکانات و یا بهتر بگیم خدماتی که این کشور در اختیار شما قرار داده امکان رنت ماشین در دبـی هست تا بتونین از ماشین های لوکس و زیبای این کشور برای دیدن از جاذبه های توریستی و گردشگری دبـی استفاده کنید. همونطور که از تصاویر این کشور میشه متوجه شد، دبـی کشوری با آثار دیدنی و برج های عظیمه که شما با اجاره ماشین در دبـی راحت تر میتونین از اونا دیدن کنید. نکته ای که باید بدونین اینه که اجاره ماشین های لوکس در کشور دبـی اصلا کار سختی نیست و تنها باید با شرایط و ضوابط این کشور در این زمینه آشنا باشید. با ما همراه باشین تا اطلاعاتی رو که برای رنت ماشین در دبـی بهشون نیاز دارین رو به شما انتقال بدیم.

خرید از دبـی

در صورتی که هر خریدی از دبـی دارین میتوانید خیلی راحت به صورت مستقیم سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید و یا با کارشناسان فروش ما در از دبـی در تماس باشید ، جهت آنلاین شاپ خرید از دبـی به وب سایت خرید از دبی مراجعه نمایید (لینک آبی رنگ).



چطوری میشه توی دبـی ماشین اجاره کـرد؟

این سوالیه که ممکنه شما هم به عنوان کسی که تا به حال اجاره ماشین در دبـی رو تجربه نکرده باهاش مواجه باشین. دبـی از جمله مقاصدی به شمار میره که گردش و بازدید از نقاط مختلف اون میتونه برای هرکسی جذاب و لذت بخش باشه و شما با در اختیار داشتن یک اتومبیل، بهتر میتونین از این امکانات و خدمات رفاعی بهره ببرید. شما با اجاره ماشین های لوکس دبـی که به صورت رنتی در اختیار شما قرار داده میشن میتونین از مناطق مختلف دبـی دیدن کرده و از زیبایی های اون لذت بیشتری ببرید.

راهنمای اجاره ماشین دبی

اگر قصد دارین تا از وسایل حمل و نقل عمومی برای گردش در این کشور به طور مکرر استفاده کنید باید بهتون بگم این کار نه تنها خیلی میتونه برای شما وقت گیر باشه بلکه محدودیت هایی رو نیز براتون ایجاد میکنه که این محدودیت ها به هیچ عنوان ایده آل نیستد. رنت ماشین در دبـی این امکان رو به شما میده تا بدون هیچ نگرانی خاصی هر ساعت از شبانه روز به تفریح و گردش برید.

همچنین کشور دبـی شرایطی رو از نظر جاده ای برای شما فراهم کرده تا بدون چالش خاصی یک رانندگی امن همراه با ماشین های لوکس و بسیار زیبا رو تجربه کنید. شما برای رنت ماشین در دبـی بایستی مراحل مشخصی رو طی کنین اما فراموش نکنین که این کشور قوانین خاص خودش رو در رانندگی داره و شما باید این قوانین رو رعایت کنید.

مهم ترین قوانین کشور دبـی در رانندگی

با مطالعه مطالبی که توی قسمت قبل گفتیم ممکنه بپرسین قوانین کشور دبـی برای رانندگی چطوری هستن؟ توجه داشته باشید، در صورتی که نتونین این قوانین رو به خوبی رعایت کنین از سوی این کشور موظف به پرداخت جرائم سنگین میشین با توجه به این موضوع توصیه داریم به هیچ عنوان از کنار این قوانین ساده نگذرین. این قوانین شامل موارد زیر میشن.

  • رعایت سرعت مجاز حین رانندگی

  • تغییر ندادن مسیر به صورت ناگهانی

  • توجه به علائم راهنمایی و رانندگی

  • پارک نکردن ماشین در محل پارک معلولین

  • عبور نکردن از خطوط اتوبوس و تاکسی

  • توجه به محل عبور عابرین

قوانین اجاره ماشین در دبی

مدارک لازم برای اجاره ماشین در دبـی

فراموش نکنین که برای رنت ماشین در دبـی باید اول به سراغ آژانس هایی که در این زمینه فعالیت دارن برین و یا اینکه به صورت اینترنتی مراحل لازم را پشت سر بذارین. البته نکته ای که باید بدونین اینه که برای اجاره ماشین به صورت اینترنتی نیاز به مستر کارت دارین و به دلیل تحریم هایی که در حال حاضر در داخل کشور ما وجود داره امکان استفاده از مسترکارت ها برای شما وجود نداره. با توجه به این موضوع تنها با مراجعه به آژانس ها میتونین اقدام به رنت ماشین در دبـی کنین. از مهم ترین مدارکی که برای اجاره ماشین به اونا نیاز دارین میشه موارد زیر رو نام برد.

  • گواهینامه بین المللی معتبر

  • کپی گذرنامه

  • یک قطعه عکس

  • پرداخت هزینه های مربوط به اجاره ماشین

  • تکمیل فرم درخواست صادر شده از سمت آژانس

علاوه بر این شما بعد از رنت ماشین در دبـی بایستی تمام اطلاعات مکانی که در آنجا اقامت دارید رو در اختیار آژانس قرار بدین. همچنین موظف هستین در موعد مقرر شده ماشین اجاره شده رو کاملا سالم تحویل آژانس بدین.

شرایط اجاره ماشین در دبـی همراه با راننده

شما در شرایط خاصی میتونین ماشین هایی رو اجاره کنین که همراه با راننده ای کاملا مجرب و آگاه نسبت به مراکز مختلف دبـی در اختیار شما قرار می گیرن. چنین خدماتی به صورت روزانه و نهایتا ۱۰ ساعت در کشور دبـی به شما ارائه میشن تا هرچه بیشتر از دیدنی ها و زیبایی های این کشور لذت ببرین. اگر شما هم جزء افرادی هستید که قصد دارین تا از خدمات رنت ماشین در دبـی همراه با راننده استفاده کنین لازمه بدونین برای چنین خدماتی شما هیچ نیازی به ارائه مدارک، ودیعه و گواهینامه ندارید.

شرایط رنت و اجاره ماشین دبی

نکته دیگه ای که وجود داره اینه که اگر حین رانندگی تصادف و یا خطرات احتمالی دیگه ای رخ بده شما مسئول این خسارات نیستین و خود شخص راننده بایستی اونا رو پرداخت کنه. توجه داشته باشید تمام آژانس هایی که این سری خدمات رو ارائه میدن راننده هایی کاملا مجرب و حرفه ای دارن بنابراین بهتره اصلا نگران این موضوع نباشین.

هزینه و قیمت اجاره و رنت ماشین در دبـی

حالا که با شرایط و مدارک لازم برای اجراه ماشین در دبـی آشنا شدید قصد داریم تا به بررسی هزینه های اجاره ماشین توی این کشور آشنا بشیم که به عنوان یه چالش به شمار میره. تموم افرادی که قصد دارن تا در کشور دبـی ماشین اجاره کنن با این سوال که هزینه های اجاره ماشین توی این کشور چقدره مواجه هستن و این موضوعیه که نمیشه اون رو انکار کـرد. شما تموم هزینه های رنت ماشین در دبـی رو میتونین هم به صورت تومان و هم به صورت درهم امارات پرداخت کنین بنابراین محدودیتی در این زمینه نخواهید داشت.

فراموش نکنین که شما با اجاره خودرو توی کشور دبـی میتونین تا حد قابل توجه ای میزان هزینه های سفر خودتون رو کاهش بدین چون هزینه اجاره ماشین توی این کشور خیلی پایین تر از تاکسی هاست. هزینه های اجاره ماشین توی این کشور متغیره چون فاکتورها و یا عامل های خاصی مثل نوع ماشین، مدل و تعداد روزهای اجاره میتونن اون رو تغییر داده و شرایط متفاوتی رو پیش روی شما قرار بدن.

میزان ودیعه برای اجاره ماشین در کشور دبـی

با توجه به مطالبی که تا به اینجای نوشتار گفتیم میشه متوجه این موضوع شد که شما برای اجاره ماشین در دبـی بایستی مبلغی رو به عنوان ودیعه پرداخت کنین. لازمه بدونین مبلغی که شما به عنوان ودیعه پرداخت کردین بعد از ۲۰ روز کاری به شما بازگردانده میشه و طی این بازه زمانی تمام خلافی هایی که ممکنه انجام شده باشن هم بررسی میشن. اگر طی زمانی که ماشین در اختیار شما قرار داشته خلافی از سوی شما صورت گرفته باشه، مبلغ خلافی از ودیعه کسر میشه در غیر این صورت شما میتونین کل مبلغ رو در موعد مقرر شده دریافت کنین.

ماشین های قابل اجاره در دبـی

به طور کلی ۵ دسته ماشین در کشور دبـی وجود دارن که میتونین اونا رو اجاره کنید. این دسته بندی شامل ماشین های زیر میشه.

ماشین های شاسی بلند اجاره دبـی

  • هیوندای توسان با دنده اتوماتیک

  • جیپ کامنس با دنده اتوماتیک

  • کیا اسپورتیج با دنده اتوماتیک

  • تویوتا RAV4با دنده اتوماتیک

  • هیوندا CRVبا دنده اتوماتیک

  • هیوندا سانتافه با دنده اتوماتیک

ماشین های گروه A
  • تویوتا هاچ بک دنده اتوماتیک

  • نیسان سانی با دنده اتوماتیک

  • فورد فیگو با دنده اتوماتیک

  • کیا پیکانتو با دنده اتوماتیک

  • نیسان سنترا با دنده اتوماتیک

ماشین های گروه B
  • هیوندا آکورد با دنده اتوماتیک

  • هیوندا سوناتا با دنده اتوماتیک

  • رنو کپچر با دنده اتوماتیک

  • تویوتا کمری با دنده اتوماتیک

ماشین های گروه C
  • اینفینیتی QX50

  • لکسوس مدل ES350با دنده اتوماتیک

  • لکسوس IS250با دنده اتوماتیک

اجاره ماشین های لاکچری دبـی

  • مرسدس بنز S500

  • بنز اتوماتیک C300

  • دوج دورانگو با دنده اتوماتیک

تحویل ماشین اجاره در دبـی

نکته ای که لازمه حین تحویل ماشین های اجاره ای بهش دقت کنین اینه که حتما ماشین سالم باشه بنابراین توصیه داریم بررسی های لازم رو انجام بدونین تا نسبت به این موضوع اطمینان پیدا کنین. آژانس ها شرایطی رو برای شما فراهم کردن تا بتونین ماشین رو در فرودگاه و یا هتل تحویل بگیرین و این موضوع بستگی به انتخاب خودتون داره و میتونین محل تحویل رو زمانی که اقدام به عقد قرارداد رنت ماشین در دبـی کردین مشخص کنید.

بهترین از سراسر وب

[toppbn]
2 نظرات
  1. حامد می گوید

    سلام وقت بخیر عالیه ممنون از اطلاعات خوبتون

  2. مهسا می گوید

    سلام وقت بخیر من دنبال اجاره ماشین در دبی بودم نیاز به راهنمایی داشتم ممنون از شما

ارسال یک پاسخ